جی پلاس

راه خرید بازیکن تراکتوری مدنظر پرسپولیس هموار شد

بازیکن مدنظر پرسپولیس از شکایت تراکتور تبرئه شد و راه برای حضورش در نیم فصل در جمع شاگردان گل محمدی باز شده است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، رضا شکاری به خاطر مشکل قراردادش با تراکتور نتوانست راهی پرسپولیس شود، یحیی گل محمدی قید خرید این بازیکن را زد. در واقع پرسپولیس به واسطه اینکه مطمئن نبود این بازیکن تخلفی را مرتکب شده یا نه برای جلوگیری از اتفاقات انضباطی بعدی از خرید شکاری منصرف شده است.

اما حالا کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درخصوص ایمان سلیمی بازیکن مدنظر پرسپولیس رای خود را صادر کرد و این بازیکن به خاطر فسخ یک طرفه با تراکتور تبرئه شد.

بر اساس این رای، فسخ ایمان سلیمی موجه و مورد تایید است و ادعای باشگاه تراکتور علیه این بازیکن مبنی بر مطالبه غرامت و اعمال محرومیت مردود اعلام شد.

حالا سلیمی که خودش هم مایل به رفتن به پرسپولیس است مانعی را سرراه خود نمی بیند و می توان گفت او یکی از خریدهای نیم فصل یحیی گل محمدی برای پرسپولیس است.

با این حال امکان تجدید نظرخواهی در خصوص این رای ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال وجود دارد. در صورت عدم واریز هزینه دادرسی ظرف مهلت مقرر، تجدیدنظرخواهی به صرف تقدیم لایحه حقی را ایجاد نمی‌کند و قرار رد تجدید نظرخواهی صادر می‌شود.

ایمان سلیمی که با تراکتور قرارداد سه ساله داشت، در پایان سال دوم با استناد به بندی که به او اجازه می داد با برگرداندن 50 درصد از مبلغ قرارداد سال دومش، برای ادامه فوتبال خود به اروپا برود، مبلغ یک میلیارد و هشت میلیون تومان به حساب تراکتور واریز و برگه فسخ دریافت کرد. باشگاه البته سلیمی در ادامه به خاطر کرونا موفق به سفر به اروپا نشد و باید تا نیم فصل منتظر بماند. همان زمان تراکتور با شکایت به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال مدعی شد فسخ یکطرفه ایمان سلیمی غیر موجه بوده و این بازیکن باید برای فسخ قرارداد 50 درصد از مبلغ قرارداد سه ساله اش را به باشگاه برمی گرداند.

حالا باید دید آیا تجدید نظر هم رای نهایی را به نفع سلیمی و شاید پرسپولیس می دهد و گل محمدی می تواند بازیکن مدنظرش را بخرد یانه؟

 

دیدگاه تان را بنویسید