رحمتی: در کوچه شهرخودرو هم عروسی می‌شود/ برای دیدار با تراکتور هم قسم شده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت:در فوتبال ضرب‌المثلی وجود دارد که می‌گوید توپ‌های ما هم گل می‌شود و تو کوچه ما هم عروسی می‌شود. بچه‌های ما با انگیزه کارشان را دنبال می‌‌کنند تا به آنچه مدنظر داریم دست یابیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سیدمهدی رحمتی درباره دیدار تراکتور و شهرخودرو در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: هفته گذشته مقابل آلومینیوم اراک از نیمه اول کار را 10 نفره دنبال کرده و در نهایت توانستیم بازی عقب افتاده را برگردانیم. پس از این، دیدار با تراکتور را پیش‌رو داریم. حریفمان تیم خوبی است و کار سختی را  در تبریز پیشرو داریم. البته برای این مسابقه برنامه داریم و طبق آنالیزمان روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم. 

وی افزود:‌ امیدوارم در بازی شرایطی رقم بخورد تا بتوانیم روز خوبی داشته باشیم. اگر بد بیاری نیاوریم مطمئن باشید به آنچه مدنظرمان است می‌رسیم. بچه‌ها برای دیدار با تراکتور هم قسم شده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو درباره نفرات محروم  مصدوم خود مقابل تراکتور عنوان کرد: بازیکن مصدوم نداریم اما صادق صادقی به دلیل اخراج در بازی قبل مقابل تراکتور وی را در اختیار نداریم. 

رحمتی درباره دلیل نتیجه نگرفتن شهرخودرو با وجود ارائه بازی‌های زیبا توضیح داد: اهالی رسانه و هواداران شهرخودرو این تیم را با تیم سال قبل و 2 سال قبل مقایسه می‌کنند. اما خیلی از نفرات اصلی آن دو تیم از جمع ما جدا شده‌ و نفرات جوانی به شهرخودرو اضافه شدند. اگر بخواهیم با دید بازتر و بدون اغماض به شهرخودرو نگاه کنیم، نیاز به زمان داریم تا بتوانیم به فرم ایده‌آل با بازیکنان جوان و جدیدمان برسیم. مشکل این است شهرخودروی فعلی را با گذشته مقایسه می‌کنید.

وی افزود:‌از لحاظ کیفیت فوتبالی مشکلی نداریم و مانند قبل هستیم. بچه‌ها تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند و حتی در شرایط 10 نفره روی دروازه حریف موقعیت ایجاد کرده و گل می‌زنیم اما باید بین نفرات جدید و قدیمی هرچه سریع‌تر هماهنگی لازم شکل بگیرد. قبل از شروع فصل زمان کافی برای ایجاد این هماهنگی را در اختیار نداشتیم اما مطمئن باشید در آینده به شرایط ایده‌آل و مدنظرمان می‌رسیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو عنوان کرد: در فوتبال ضرب‌المثلی وجود دارد که می‌گوید توپ‌های ما هم گل می‌شود و تو کوچه ما هم عروسی می‌شود. بچه‌های ما با انگیزه کارشان را دنبال می‌‌کنند تا به آنچه مدنظر داریم دست یابیم.

رحمتی درباره وضعیت خط دفاعی تیمش توضیح داد: از ابتدای فصل دنبال جذب یک دفاع وسط بودیم اما موفق به انجام این کار نشدیم. تلاش می‌کنیم تا ضعف‌های خط دفاعی را رفع کرده و شکل دفاعمان مستحکم‌تر شود تا با این اقدام از گل خوردن جلوگیری کنیم. 

وی افزود: اگر اتفاق‌هایی که دست به دست هم داد و سبب گل خوردن ما شد را مرور کنید، متوجه می‌شوید ساده‌ترین گل‌ها را دریافت کردیم. البته روی این نقاط ضعف کار می‌کنیم و ان‌شاءالله روز به روز بهتر می‌شویم.

 

دیدگاه تان را بنویسید