نتایج روز اول از هفته دهم لیگ برتر؛

توقف سپاهان مقابل ماشین سازی در دیداری پُرگل/ بابایی هت تریک کرد، شهباززاده دبل+ویدیو گل ها

تیم های فوتبال ماشین سازی و سپاهان در دیداری جذاب و تماشایی به تساوی سه بر سه دست یافتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم‌های فوتبال ماشین‌سازی تبریز و سپاهان اصفهان از ساعت 15 امروز (سه‌شنبه) در چارچوب نخستین دیدار از هفته دهم لیگ برتر در ورزشگاه سپهبد شهید سردار قاسم سلیمانی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی 3 - 3 خاتمه یافت. 

در این دیدار پیمان بابایی در دقایق 39 و 76 از روی نقطه پنالتی و در دقیقه 59  روی ریباند ضربه پنالتی هر سه گل ماشین‌سازی را به ثمر رساند و برای تیم سپاهان نیز سجاد شهباززاده در دقایق 23 و 44 از روی نقطه پنالتی و جرج ولسیانی در دقیقه 35 گلزنی کردند.

در جدال ماشین‌سازی - سپاهان سعاد وفاپیشه داور این مسابقه در اتفاقی نادر 5 ضربه پنالتی (3 پنالتی برای ماشین‌سازی و 2 پنالتی برای سپاهان) برای دو تیم اعلام کرد.

شاگردان محرم نویدکیا با تساوی در این دیدار 14 امتیازی شدند و فرصت صدرنشینی را از دست دادند. تیم ماشین‌سازی هم با سه امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

 

 

سایپا 1 - صنعت نفت آبادان 1

 دو تیم سایپا و صنعت نفت آبادان در حالی از ساعت 15:20 امروز (سه‌شنبه) در استادیوم پاس قوامین به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت به نتیجه تساوی یک - یک انجامید.

رضا جعفری در دقیقه 74 سایپا را پیش انداخت و محمد اهل شاخه در دقیقه 90 گل تساوی صنعت نفت را به ثمر رساند.

قضاوت این دیدار نیز بر عهده کمیل غلامی بود که رضا علیاری از سایپا و محمدحسین زواری از صنعت نفت آبادان را با کارت زرد جریمه کرد.

سایپا با تساوی 10 امتیازی شد و به رتبه دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد. صنعت نفت هم 14 امتیازی شد و در رتبه نخست جدول ایستاد.

IMG_20201229_171959_070

دیدگاه تان را بنویسید