حرف های مظلومی درباره جلسه اش در سازمان لیگ

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:‌ قرار بود تا قبل از داربی، بازی‌های پرسپولیس مانند دیگر تیم‌ها باشد اما متأسفانه سهیل مهدی به ما اعلام کرد که آنقدر زمان کم است که مجبوریم با همین روش کارمان را ادامه دهیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پرویز مظلومی، سرپرست باشگاه استقلال درباره برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای دیدارها پیش از داربی گفت: متأسفانه برنامه‌ریزی سازمان لیگ به دلیل بازی‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان به هم ریخته است. من با آقای نبی ملاقاتی داشتم، سپس به سازمان لیگ رفتم و جلسه‌ای را هم با آقای سهیل مهدی برگزار کردم و به او گفتم که شرایط بسیار سخت شده است.

مهر نوشت؛ سرپرست تیم فوتبال استقلال ادامه داد: قرار بود تا قبل از داربی، بازی‌های پرسپولیس مانند دیگر تیم‌ها باشد اما متأسفانه سهیل مهدی به ما اعلام کرد که آنقدر زمان کم است که مجبوریم با همین روش کارمان را ادامه دهیم البته ما همچنان پیگیر این مسئله هستیم که این اتفاق رخ ندهد اما با شرایطی که وجود دارد، بعید می‌دانم پرسپولیس بتواند بازی‌های عقب‌مانده خود را تا داربی برگزار کند.

وی تأکید کرد: نه تنها استقلال بلکه بیشتر تیم‌ها نسبت به برنامه‌ریزی سازمان لیگ معترض هستند. سرمربی فولاد در این رابطه صحبت و باشگاه ذوب‌آهن بیانیه تندی صادر کرده و بیشتر تیم‌های لیگ برتری نسبت به چنین مسائلی معترض هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید