مظلومی: قایم نشدم!/ به درخواست من اهالی رسانه به تمرین استقلال آمدند

پرویز مظلومی درباره حضورش در فدراسیون فوتبال گفت: من از صبح بابت برخی مسائل در فدراسیون فوتبال و در ادامه در سازمان لیگ برای برنامه ریزی مسابقات حضور پیدا کردم و جلسه‌ای را با سهیل مهدی داشتم. وی در گفت و گو با سایت استقلال اضافه کرد: امروز هم با درخواست بنده، آقای فکری موافقت کردند تا اهالی رسانه در محل تمرین حضور پیدا کنند و تعجب می‌کنم که دوستان نوشته‌اند که مظلومی نمی‌خواست با اهالی رسانه دیدار کند. زمانی که اهالی رسانه سر تمرین بودند، بنده هم در محل تمرین حضور داشتم و نیازی نبود که قایم شوم (باخنده). من وظایف خودم را دارم. من معتقدم شرایط استقلال خوب است و امیدواریم در ادامه دل هواداران را شاد کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پرویز مظلومی درباره حضورش در فدراسیون فوتبال گفت: من از صبح بابت برخی مسائل در فدراسیون فوتبال و در ادامه در سازمان لیگ برای برنامه ریزی مسابقات حضور پیدا کردم و جلسه‌ای را با سهیل مهدی داشتم. 

وی در ادامه گفت: امروز هم با درخواست بنده، آقای فکری موافقت کردند تا اهالی رسانه در محل تمرین حضور پیدا کنند و تعجب می‌کنم که دوستان نوشته‌اند که مظلومی نمی‌خواست با اهالی رسانه دیدار کند. زمانی که اهالی رسانه سر تمرین بودند، بنده هم در محل تمرین حضور داشتم و نیازی نبود که قایم شوم (باخنده). من وظایف خودم را دارم. من معتقدم شرایط استقلال خوب است و امیدواریم در ادامه دل هواداران را شاد کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید