جی پلاس

وریا واکسن کرونا زده است؟/ کاپیتان استقلال جان همه را به خطر انداخت!

وریا غفوری بدون توجه به تجربه تلخ ابتلا به ویروس کرونا و دوری از جمع خانواده و حتی ابتلای دسته جمعی بازیکنان تیمش در تابستان، قبل از تمرین استقلال، وارد ازدحام هواداران شد و با همه آن ها عکس یادگاری گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ اینکه می گویند انسان ذاتا فراموش کار است، گذاره درستی است. این موضوع امروز و قبل از تمرین استقلالی ها بیش از پیش نمود داشت؛ جایی که وریا غفوری، کاپیتان محبوب استقلالی ها در هنگام ورود به زمین تمرین، به هواداران منتظر تیمش وعده داد که با همه عکس یادگار می گیرد!

در نهایت غفوری با یک لایه ماسک وارد ازدحام جمعیت شد و در آن شلوغی با همه هواداران نه یک بار، که چندین بار عکس یادگاری گرفت و با همین سر و وضع وارد رختکن تیمش شد تا آماده شروع تمرینات شود. تمام این اتفاقات در شرایطی رخ داد که کرونا همچنان دست از سر مردم برنداشته و یک تهدید جدی به شمار می رود.

با این وجود کاپیتان آبی‌ ها بی توجه به اینکه ممکن است در نتیجه عمل او، خودش، خانواده‌اش، هم تیمی‌ها و حتی هواداران منتظر در برابر ورزشگاه دست به دست هم بدهند و چرخه انتقال ویروس کرونا را به نقاط مختلف ببرند، با بیش از 20 تا 30 هوادار منتظر در مقابل زمین تمرین استقلال عکس یادگار انداخت.

*وریا واکسن کرونا زده است؟

این اقدام غفوری در شرایطی که اخیرا تیم ذوب آهن با ابتلای دسته جمعی بازیکنانش به ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کرد و حتی استقلال هم چندین ماه پیش به علت داشتن 15 عضو مبتلا به کرونا مجبور به لغو بازی تیمش با پارس جنوبی شد، یک تهدید جدی به شمار می رود.

عجیب اینکه وریا خودش هم مجبور شد در مقطعی به علت ابتلا به ویروس کرونا راهی قرنطینه شود و عکس هایی از خودش در حین تماشای دختر خردسالش از پشت شیشه منتشر کرد که برای هر کسی ناراحت کننده بود ولی همین بازیکن بعد از گذشت چند ماه، ظاهرا فراموش کرده که ممکن است باز هم کرونا گریبان او را بگیرد و این اتفاق برایش تکرار شود؟

وریا غفوری

حتی تیم استقلال و بازیکنانش هم در آن زمان سازمان لیگ را متهم می کردند که جان بازیکنان برایشان مهم نیست اما حالا بی توجهی به این ویروس، وارد هر جمعی می شوند و محیط ایزوله شده تمرینات استقلال را هم آلوده می کنند.

البته وریا خوش شانس بود که در آن مقطع اعضای خانواده او مبتلا نشدند و خودش هم بعد از پشت سر گذاشتن دوره بیماری که اتفاقا خیلی هم کوتاه مدت بود، در صحت و سلامت کامل به تیمش بازگشت ولی این اتفاق برای او کافی نبود و از آن تجربه تلخ درس نگرفته است تا باز هم برای خوشحالی هوادارانی که کرونا را شوخی گرفته اند، تن به عکس یادگاری می دهد.

از کاپیتانی مانند وریا غفوری که تلاش کرده در مسائل اجتماعی نزدیک به مردم و هواداران باشد بعید است که به فکر اطرافیان و هم تیمی هایش نیست. البته او خوش شانس است که قوانین سفت و سخت کشورهایی مانند قطر و کشورهای اروپایی درباره رفتن به محیط های پر خطر در ایران اجرا نمی شود. برای نمونه گابریل، بازیکن برزیلی آرسنال صرفا به علت ارتباط با فردا مشکوک به ویروس کرونا مجبور شده دو هفته در قرنطینه بماند!

 

دیدگاه تان را بنویسید