مطهری: نیامدن بشار جز خیانت چه می تواند باشد؟/ رسول پناه تا توانست به ما ضربه زد

مربی پرسپولیس جدایی بشار رسن از این تیم را نتیجه اقدامات رسول پناه دانست و گفت که او تا می توانست به این تیم ضربه زد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ حمید مطهری، مربی پرسپولیس در واکنش به جدایی بشار رسن از این تیم و اعلام اینکه به ایران بر نمی گردد گفت: مدیر قبلی (رسول‌پناه) تا توانست به ما ضربه زد. با شنیدن مصاحبه بشار و خبر نیامدن او به ایران شوکه شدیم. این چه توافقی است که بازیکن قرارداد دارد و می‌رود و تیم ۲۶ هفته بازیساز نخواهد داشت. این اتفاق جز خیانت چه می‌تواند باشد؟ با کمی صحبت شجاع و نادری می‌ماندند. چه اتفاقی افتاد که بازیکنان فراری داده شدند؟

وی ادامه داد: کادر فنی فقط به خاطر هواداران سکوت کرده بود شکوری و سمیعی تمام تلاش خود را کردند آرامش را به تیم حکمفرما کنند. اینهایی که گفتم برای آگاهی هواداران بود نه عذر و بهانه و مسئول باخت ما هستیم. ما پرسپولیسیم و قوی به کارمان ادامه می‌دهیم و نتایج در شان باشگاه بزرگ پرسپولیس کسب می‌کنیم.

بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس در ابتدای فصل جاری در شرایطی که یک سال از قراردادش مانده بود، قصد جدایی از سرخپوشان را داشت اما بعد از برگزاری جلساتی با مهدی رسول پناه، او در این تیم ماند. بعد از رفتن رسول پناه، اکنون مشخص شده که توافق او با پرسپولیس تا زمان برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا بوده است.

بشار رسن با قراردادی سه ساله به القطر پیوسته و به همین دلیل همراه با کاروان تیمش به ایران بر نمی گردد.

 

دیدگاه تان را بنویسید