قیمت محصولات سایپا در 16 آذر 99/ افزایش نرخ 2 تا 13 میلیون تومانی پراید 131، تیبا و ساینا

پس از دو هفته تعطیلی محصولات پرتیراژ سایپا( پراید 131 با افزایش دو میلیون تومانی به قیمت 170، تیبا صندوقدار با افزایش 13 میلیون تومانی به 124، تیبا 2 با افزایش 8 میلیون تومانی به130 و ساینا با افزایش 9 میلیون تومانی به 133 رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، درروزهای گذشته  بازار خودرو  شاهد بازگشت  قیمت خودرو  بود و این امر موجب شد تا محصولات پرتیراژ در بازار نسبت به روز گذشته با افزایش قیمت روبرو شوند.

روندی که با توجه به افزایش  نرخ ارز  از یک سو و  برخی از تصمیمات سیاسی از سوی دیگر بر آن اثرگذار بوده و موجب شد تا امروز قیمت محصولات سایپا مجدد افزایش داشته باشد.

رصد بازار خودرو نشان می دهد امروز پراید 131 دو میلیون گران تر از روز گذشته قیمت  خودرو  و در بازار 107 میلیون تومان خرید و فروش شد و پراید 111 نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته در بازار معامله شد. 

از دیگر محصولات در بازار می توان به «تیبا صندوقدار» اشاره کرد؛  ارزیابی بازار خودرو نشان می دهد که تیبا صندوقدار دیروز با قیمت 111 میلیون تومان معامله شده و امروز در بازار 124 میلیون تومان داد و ستد شد.

قیمت «تیبا2»  معمولی نیز در بازار با افزایش 8 میلیونی نسبت به روز گذشته در بازار 130 میلیون تومان قیمت خورد، اما ساینا نیز که دیروز با قیمت 124میلیون تومان معامله شده بوده امروز در بازار 133 میلیون تومان قیمت خورد.

 

  • ناشناس ارسالی در

    علی برکت الله

  • ایرانی ارسالی در

    اینکه دوباره خودرو سرسام آور گرون شد جای تعجب نداره.این دولت نسبتا محترم وقتی قیمت بادمجان گوجه رونمیتونه کنترلکنه مسله به این کوچکی میخاد اتومبیل رو ثابت نگه داره حتی برای یک هفته. نه یکسال عمرا

  • مردم ارسالی در

    باز مدیران دلال از مرخصی برگشتند

  • خخخ ارسالی در

    لعنت به شما بااین خودروهای به دردنخورتون،قیمتش سربه فلک میکشه،ولی کیفیت صفره،اگه واقعا خوبه چرا خودتون خارجی می‌خرین،؟؟نامردای خائن

دیدگاه تان را بنویسید