قیمت خودروهای داخلی در 15 آذر 99 / کاهش قیمت پژو 405 و افزایش قیمت 206

در حال حاضر پراید ۱۱۰ میلیون، تیبا صندوق دار ۱۲۲ میلیون، تیبا هاچ بک ۱۳۰ میلیون، ساینا ۱۳۰ میلیون، پژو ۴۰۵ حدود ۱۹۵ میلیون، پژو پارس ۲۲۰ میلیون، پژو ۲۰۶ حدود ۲۰۵ تا ۲۱۰ میلیون خرید و فروش می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، اسد کرمی در مورد تاثیر محدودیت‌های کرونایی بر بازار خودرو بیان کرد: نسبت به قبل از محدودیت‌های کرونایی قیمت خودروها تغییراتی داشته اما بعضی از آن‌ها افزایشی و بعضی کاهشی بوده است و بازه آن بین ۵ تا ۱۰ درصد است.

ایلنا نوشت؛ وی با اشاره به قیمت‌های روز خودرو تصریح کرد: در حال حاضر پراید ۱۱۰ میلیون، تیبا صندوق دار ۱۲۲ میلیون، تیبا هاچ بک ۱۳۰ میلیون، ساینا ۱۳۰ میلیون، پژو ۴۰۵ حدود ۱۹۵ میلیون، پژو پارس ۲۲۰ میلیون، پژو ۲۰۶ حدود ۲۰۵ تا ۲۱۰ میلیون خرید و فروش می‌شود.

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو افزود: در این بین خودروهایی مانند پژو ۴۰۵ و پژو پارس با کاهش قیمت مواجه بودند اما پژو ۲۰۶ که پیش از این تا حدود ۱۷۰ میلیون تومان نیست با کاهش قیمت مواجه شده بود این بار با افزایش قیمت به ۲۱۰ میلیون رسیده است. با این حال با توجه به تعطیلی دوهفته نمایشگاه‌های خودرو فعلا قیمت‌ها چندان ثابت نیست.

کرمی در باره واردات خودرو و تاثیر آن بر بازار این محصول خاطر نشان کرد: مدت‌ها است که از واردات خودرو صحبت می‌شود، اما هنوز انجام نشده است. اگر واردات خودرو عملی شود دگرگونی در بازار خودرو رخ می‌دهد.

این کارشناس بازار خودرو گفت: اگر واردات خودرو آزاد شود قیمت خودروهای داخلی سقوط خواهد کرد. اراده‌ای در مورد واردات خودرو وجود ندارد اما اگر این اتفاق بیفتد قیمت خودروهای داخلی بسیار کاهش خواهد یافت. 

وی همچنین در مورد عرضه خودرو در بورس کالا گفت: عرضه خودرو در بورس کالا تاثیر خاصی روی قیمت‌ آن نخواهد گذاشت.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید