جی پلاس

آغاز درگیری ها در پایتخت با ادعاهای پوچ مسئولان استقلال و پرسپولیس

مسئولان رسانه ای استقلال و پرسپولیس در شرایطی که آرامش مهم ترین نیاز دو تیم است، در تلاش برای شروع دور جدیدی از اختلافات پوچ هستند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ بارها درباره اظهارنظرهای بی مورد و رفتارهای آماتور خانواده فوتبال در ایران نوشته، گفته و شنیده شده است اما هیچ گوش شنوایی وجود ندارد؛ به طوری که اخیرا مسئولان رسانه ای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به جای دوری از حواشی و ایجاد تمرکز و وحدت در اطراف تیم، به آتش اختلافات می‌دمند و به جای حفظ آرامش تیم و بازیکنان، کری‌های هواداری را وارد بدنه تیم می کنند.

قضیه از این قرار است که مدیر رسانه ای پرسپولیس بعد از تساوی این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان، درباره وضعیت این تیم نوشت و هواداران را به صبوری دعوت کرد اما در پایان به عدم پاسخگویی کمیته انضباطی به درخواست بخشش محرومیت گل محمدی اشاره کرد و برای اینکه نشان دهد در این زمینه عدالت رعایت نشده، به اظهارات محمود فکری و سکوت نهادهای نظارتی اشاره کرد تا توهم بی عدالتی را رواج دهد.

دعوای پوچ استقلال و پرسپولیس

در پی این اظهارات، مدیر رسانه ای استقلال هم بیکار ننشست و در پاتک به اردوگاه رقیب، به اشتباهات داوران در بازی های اخیر به سود پرسپولیس اشاره کرد و از جمله معروف "دوران بزن و در رو سر آمد" استفاده کرد تا موضوع را حماسی تر جلوه دهد که در این سال ها تیم رقیب بدون شایستگی لازم قهرمان شده است.

دعوای پوچ استقلال و پرسپولیس

*اظهارات نادرست مسئولان استقلال و پرسپولیس

اما نکته جالب توجه اینجاست که دهم آذر قرار است محمود فکری در کمیته انضباطی حاضر شود و توضیحات خود را درباره استفاده از الفاظ توهین آمیز در بازی با فولاد ارائه کند و چه بسا برای او محرومیتی هم به دنبال داشته باشد. در نتیجه هیچ گونه بی عدالتی در این زمینه میان دو تیم استقلال و پرسپولیس رخ نداده است و مدیر رسانه ای پرسپولیس برای خالی نمانده عریضه این قبیل مسائل را به نادرست مطرح کرده است.

در سوی دیگر، در شرایطی که مدیر رسانه ای استقلال قهرمانی پرسپولیس در سال های اخیر را بی ارتباط به اشتباهات داوری ندانسته، باید گفت که محمود فکری، سرمربی استقلال فصل گذشته جزو اولین نفراتی بود که در خلال اختلاف تیم ها برای شروع لیگ، قهرمانی پرسپولیس را از روی شایستگی این تیم دانست و به بازیکنان و مربیان این تیم تبریک گفت و این قبیل مسائل را قبول ندارد.

این مسائل نشان می دهد که مسئولان دو تیم هرگز در اظهارنظرهای خود واقعیت ها را در نظر نمی گیرند و با این اتفاقات فقط به حاشیه ها دامن می زنند و چه خوب می شود اگر مدیران ارشد دو تیم زودتر از نهادهای نظارتی به این موضوعات ورود کنند تا یک روزی این دعواهای نخ نما شده و بی مورد خاتمه یابد.

 

دیدگاه تان را بنویسید