برطرف شدن مشکل اسکان گل گهر در آستانه دیدار با مس رفسنجان

مدافع تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان مشکلی برای همراهی این تیم در بازی فردا ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که فردا در چارچوب هفته دوم لیگ برتر به مصاف تیم هم استانی مس رفسنجان خواهد رفت، پیش از سفر به این شهر نگرانی‌هایی بابت موضوع اسکان داشت.

فارس نوشت؛ به همین خاطر مدیر تیم فونبال گل‌گهر گلایه‌هایی را در خصوص شرایط نامناسب هتل در نظر گرفته شده برای اسکان این تیم مطرح و عنوان کرد که با این شرایط ممکن است حتی از سفر به رفسنجان خودداری کنند. سرانجام این ماجرا منجر به این شد که هتل هیلان (بهترین هتل رفسنجان و محل اقامت اعضای تیم فوتبال مس) در اختیار گل‌گهر قرار گرفت و حریف آن‌ها به مکان دیگری منتقل شد تا دو تیم در یک‌ هتل نباشند.

کاروان تیم فوتبال گل‌گهر صبح امروز و پس از سفر به کرمان، از این شهر به وسیله اتوبوس راهی رفسنجان شد تا اردوی خودش را در هتل هیلان برپا کند.

شاگردان امیرقلعه‌نویی ساعت 15:00 امروز آخرین تمرین پیش از دربی کرمان را در زمین مسابقه برگزار می‌کنند.

آرمین سهرابیان مدافع گل‌گهر که در بازی هفته گذشته مقابل سپاهان از ناحیه کتف دچار مصدومیت شده بود و حضورش در بازی مقابل مس‌رفسنجان در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، با تلاش کادر پزشکی آماده این مسابقه شد و می‌تواند با صلاحدید سرمربی تیم به میدان برود.

بقیه مصدومان گل‌گهر مانند یونس شاکری و احمدرضا زنده‌روح که طی روزهای گذشته دچار آسیب‌های جزئی شده بودند نیز مشکلی برای همراهی تیم در بازی فردا ندارند.

مسابقه دو تیم‌مس‌رفسنجان و گل‌گهر فردا (جمعه 30 آبان) از ساعت 16:10 در ورزشگاه شهدای صنعت مس آغاز می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید