گزینه مدنظر پرسپولیس در ماشین سازی می ماند

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی توضیحاتی را در خصوص بازگشت پیمان بابایی و همچنین سرانجام پرونده بابک مرادی ارائه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سیدمحمد سیدعلوی درمورد حضور پیمان بابایی (مهاجم قرضی فصل گذشته سومقاییت آذربایجان) در تمرینات تیم فوتبال ماشین سازی تبریز اظهار داشت: بابایی با ما قرارداد دو ساله دارد و در حال حاضر هم مشغول تمرین است. یکسری مشکلاتی وجود داشت که ما او را آزاد گذاشته بودیم تا به تراکتور یا هر تیم دیگری می‌خواهد برود اما به هر صورت این اتفاق نیفتاد و الان دوباره در جمع بازیکنان ماشین سازی و در تیم ما ماندگار شده است.

فارس نوشت؛ علوی در خصوص فسخ یکطرفه شاهین توکلی و اعتراض باشگاه تبریزی به این مساله گفت: از طریق وکیل باشگاه در حال پیگیری این پرونده هستیم. جلسه‌ای در کمیته استیناف برگزار شد و طی آن قرار شد دو طرف با هم به توافق برسند. نمی‌خواهیم به زور کسی را در تیم نگه داریم و قرار است در دو سه روز آینده با هم صحبت کنیم و به جمع بندی در مورد صدور رضایتنامه برسیم. اگر طی یک هفته به توافق نرسیم بعد از آن جلسه دیگری در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود و این کمیته تصمیم نهایی را می‌گیرد.

وی در مورد انتقال بابک مرادی به استقلال و فسخ یک طرفه این بازیکن با ماشین سازی عنوان کرد: این پرونده هم مانند پرونده توکلی است. ما طلب غرامت کردیم و منتظر اعلام زمان برگزاری جلسه توسط کمیته استیناف هستیم. به خود این کمیته هم اعلام کردیم که آماده حضور در جلسه‌ایم.

 

دیدگاه تان را بنویسید