مدافع جدید استقلال:‌ دوبار پیشنهاد پرسپولیس را رد کردم

مدافع راست تازه‌وارد استقلال مدعی است با بلندپروازی‌های محمود فکری و پتانسیلی که این تیم برخوردار است، می توانند به موفقیت مدنظرشان در این فصل دست یابند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نمایش درخشان سیداحمد موسوی در دیدار فصل گذشته مقابل پرسپولیس که با گل دیدنی و پاس گل این بازیکن راست پا همراه بود، در نهایت باعث شد تا استقلال برای تقویت سمت راست دفاعی‌اش اقدام به جذب وی کند. موسوی که عضو تیم پایه‌های استقلال بود، بعد از 9 سال اکنون بار دیگر شانس حضور در جمع آبی‌پوشان را به عنوان تیم محبوبش به دست آورده و امیدوار است با پیراهن شماره 20 این تیم نمایشی که مدنظر هواداران است را به جا بگذارد. ابتلا به کرونا باعث شد تا دقایقی با بازیکن تازه وارد استقلالی‌ها به گفتگو بنشینیم و از رویاهایش در این تیم بگوید.

شرایط بعد از ابتلا به کرونا به چه شکل پیش می‌رود؟

ایلنا نوشت؛ چند روز پیش برخی علائم کرونا را داشتم که باعث شد بعد از انجام تست، از مثبت شدن آن اطلاع پیدا کنم. راستش را بخواهید به هیچ عنوان نترسیدم و نگران نشدم. این ویروس چه بخواهیم و نخواهیم در کنار ما خواهد بود و باید روحیه مبارزه با آن را تقویت کنیم. وقتی مبتلا شدم وارد قرنطینه شدم و با حفظ روحیه‌ام، برنامه تمرینی اختصاصی که از بدنسازم گرفتم را دنبال کردم و خوشبختانه الان اوضاع خوب است و آماده‌ام تا با منفی شدن تست مجدد، بار دیگر در کنار هم‌تیمی‌هایم حضور پیدا کنم.

چه زمانی قرار است نتیجه تست دوم اعلام شود؟

امروز (روز گذشته) قرار است که نتیجه تست مشخص شود. خودم کاملا خوش بین هستم که منفی باشد و برای حضور دوباره در تمرین بی تابی می‌کنم و باید مسیر و هدفی که دنبال می‌کنم را خیلی سریع پیش بگیرم. دلم واقعا برای تمرین دوباره در استقلال تنگ شده است. 

درباره حضور در استقلال بگو. گفته می‌شد از پرسپولیس هم پیشنهاد داشتی و چه شد که به استقلال جواب مثبت دادی؟

چند سال برای این هدف جنگیدم. هر فوتبالیستی هدف دارد و قطعا مهمترین هدفم در پایان فصل گذشته این بود که بتوانم به استقلال بیایم. فرصت کمی در گل گهر داشتم و باید به شکلی کار می‌کردم که این اتفاق بیفتد. خوشحالم که این اتفاق افتاد و امیدوارم بتوانم آن را به بهترین شکل به سرانجام برسانم. 

درباره پیشنهاد پرسپولیس نگفتی؟

دلیلی ندارد درباره چیزی به جز تیم بزرگ استقلال حرف بزنم. من قبلا هم از پرسپولیس پیشنهاد داشتم. دو فصل قبل از پرسپولیس پیشنهاد داشتم اما به تراکتور رفتم. ته قلبم می‌گفت بالاخره شرایط برای این انتقال فراهم می‌شود و نباید چیزی که در قلبم می‌گذشت را نابود می‌کردم. من واقعا برای استقلال تلاش می‌کردم و مطمئن بودم حتی یک روز از فوتبالم باقی مانده باشد این اتفاق خواهد افتاد. ولی همیشه مطمئن بودم این اتفاق خواهد افتاد و روزی به این تیم بازخواهم گشت. خوشحالم که در این فصل این افتخار نصیبم شد و امیدوارم بتوانم در کنار هواداران و هم‌تیمی‌هایم یک اتفاق بزرگ را در پایان فصل رقم بزنیم.

همین مساله استقلالی بودنت باعث شده بود تا همیشه مقابل پرسپولیس در نقش گلزن یا پاس گل دهنده ظاهر شوی؟

خب همیشه انگیزه زیادی داشتم و شاید بدشانسی این تیم هم بود که مقابل آنها با بالاترین انگیزه و آمادگی بودم. فصل گذشته یک گل زدم و خوشحالم در بقای گل گهر سهیم بودم و در سال‌های گذشته هم این اتفاق افتاده بود. به گذشته فکر نمی‌کنم و الان باید به بهترین شکل آماده حضور در ترکیب استقلال باشم. اینجا قطعا باشگاه بزرگی است و قلب همه هواداران به آن پیوند خورده و مسوولیت بزرگی بر عهده همگی ماست. امیدوارم بتوانم لیاقت این پیراهن را داشته باشم و نقش تاثیرگذاری در تیم ایفا کنم. 

همیشه شماره 2 را در تیم‌های دیگر بر تن کردی اما اینجا این شماره به نادری رسید تا شماره 20 را انتخاب کنی. از این موضوع ناراحت نیستی.

روزی که با استقلال قرارداد بستم درباره این شماره پیراهن صحبت کردم. بعدا آقای فکری به عنوان سرمربی انتخاب شد و مدیریت تیم هم عوض شد. آقای فکری هم در جریان شماره درخواستی‌‎ام نبود تا اینکه بحث مذاکره استقلال با محمد نادری پیش آمد و او بعد از توافق با تیم ما، صحبت‌ پوشیدن شماره 2 و احترام به مرحوم منصورخان پورحیدری شکل گرفت. بعد از این موضوع با آقای فکری صحبت کردم و گفتم که شماره 2 را در مذاکراتم با استقلال خواسته بودم. آقای فکری با ابراز بی اطلاعی از این موضوع، در نهایت با من و نادری صحبت کرد. نادری هم البته از این موضوع خبر نداشت. بعد از صحبتی که کردیم، من به احترام منصورخان قبول کردم و به محمد تبریک گفتم. محمد حتی می خواست پیراهن را به من بدهد که گفتم با توجه به اینکه صحبت مرحوم منصورخان پیش آمده، شما این شماره را بپوش و برای او آرزوی موفقیت کردم. الان هیچ مشکلی نیست و امیدوارم همه ما امانتدار خوبی برای پیراهن استقلال باشیم و نزد پیشکسوتان و هواداران تیم سربلند باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید