رقم درخواستی علی کریمی از استقلال چقدر بود؟

علی کریمی و رقم درخواستی‌اش از استقلال، ابهامی است که هنوز برطرف نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، اولین بار احمد مددی درباره رقم درخواستی کریمی صحبت کرد. مددی که در آن مقطع معاون ورزشی استقلال بود،  در مصاحبه‌ای مدعی شد رقم درخواستی علی کریمی هافبک دفاعی این تیم جزو مبالغ نادری است که در فوتبال ایران پرداخت می‌شود. مصاحبه‌ای که با واکنش شدید کریمی مواجه شد و او گفت اصلا مددی را نمی‌شناسد که بخواهد با او صحبتی داشته باشد.

فوتبالی نوشت؛ در شرایطی که درباره رقم درخواستی کریمی از استقلال، گمانه‌زنی‌های متعددی صورت گرفته و ارقامی بین 7 تا 20 میلیارد تومان به عنوان رقم درخواستی کریمی مطرح شده بود، بازیکن جدید قطر اس‌سی در مصاحبه‌ای اعلام کرد صحبتهایش با استقلال و همچنین سپاهان اصلا به مسائل مالی نرسیده است.

در شرایطی که اخبار غیررسمی از درخواست 10 میلیاردی کریمی از استقلال بوده، مصاحبه امروز مدیرعامل سابق باشگاه استقلال این ماجرا را وارد فاز جدیدی کرده است.احمد سعادتمند در مصاحبه رادیویی‌اش گفته درخواست 10 میلیاردی کریمی از استقلال صحت نداشته و رقم مدنظرش کمتر بوده اما به هر حال رقم درخواستی‌اش سنگین بوده است.

او اشاره‌ای به این رقم سنگین نکرده منتهی بعید است اگر درخواست کریمی از استقلال، کمتر از 10 میلیارد تومان بوده، مدیران استقلال و شخص مهدی عبدیان با رقم درخواستی او موافقت نکرده باشند به خصوص آنکه عبدیان در واکنش به جدایی کریمی، در استوری اینستاگرامش به این نکته اشاره کرد که وسع استقلال به تیم قطری جدید این بازیکن نرسیده و بحث بی ارزش شدن پول ملی را پیش کشیده بود.

قطعا باور اینکه عبدیان نتوانسته باشد درخواست کمتر از 10 میلیاردی کریمی را اجابت کند کار راحتی نیست و شاید بد نباشد او یا کریمی برای یکبار هم که شده درباره این مساله شفاف سازی کنند و بگویند کریمی چه پیشنهاد مالی به استقلال داده بود اما چیزی که ما می‌دانیم این است که اگر استراماچونی به استقلال برمی‌گشت یا الکس نوری سرمربی استقلال می‌شد و 10 میلیارد تومان مدنظر کریمی فراهم می‌شد، او در استقلال می‌ماند.

 

دیدگاه تان را بنویسید