محمد انصاری در پرسپولیس می ماند

یحیی گل محمدی موافقت خود را با ادامه حضور محمد انصاری در پرسپولیس اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پس از جدایی شجاع خلیل زاده و محمد نادری از تیم فوتبال پرسپولیس، مباحث مختلفی درباره احتمال باقی ماندن محسن ربیع خواه و محمد انصاری در جمع سرخ پوشان مطرح شد.

فارس نوشت: با این وجود یحیی گل محمدی به این موضوع چراغ سبز نشان نداد تا ربیع خواه در نهایت با عقد قرارداد با آلومینیوم اراک به جمع شاگردان رسول خطیبی اضافه شود. البته درباره انصاری که این روزها تمرینات بازتوانی پس از آسیب دیدگی اش را به شکل جدی پیگیری می کند ماجرا تا حد زیادی تغییر کرده است.

در فاصله پنج روز مانده تا اتمام فصل نقل و انتقالات و در شرایطی که پرسپولیس مدافع جدیدی جذب نکرده سرمربی تیم در گفت و گو با مسئولان باشگاه موافقت خود را با ادامه حضور انصاری در تیم اعلام کرده و به زودی شاهد حضور وی در تمرینات و پیگیری تمرینات اختصاصی اش زیرنظر کادر پزشکی سرخ پوشان خواهیم بود.

البته گل محمدی از مسئولان باشگاه درخواست کرده مباحث مالی مربوط به انصاری را هم در جلسه ای با وی حل کنند تا با رفع این موضوع مدافع با اخلاق سرخ پوشان بدون مشکل بتواند کار خود را در این تیم پیگیری کند.

طبق اعلام پزشک معالج انصاری ای بازیکن با انجام دادن تمرینات بازتوانی ناشی از عمل جراحی رباط صلیبی و مینیسک از اوایل دی مشکلی برای بازی ندارد اما باید دید آیا کادر پزشکی سرخ پوشان می تواند وی را به دیدار فینال لیگ قهرمانان در تاریخ 29 آذر برساند؟

دیدگاه تان را بنویسید