ترکیب احتمالی سپاهان مقابل گل گهر

طلایی پوشان در اولین دیدار لیگ برتر با هدایت نویدکیا به مصاف تیم سیرجانی می‌روند.

لینک کوتاه کپی شد

چی پلاس، تیم فوتبال سپاهان در هفته نخست لیگ بیستم از ساعت 16:20 امروز در سیرجان میهمان گل گهر است و به مصاف امیر قلعه‌نویی و شاگردانش خواهد رفت و تقابل طلایی‌پوشان با سرمربی سابق از نکات جالب و جذاب این دیدار و هفته اول لیگ برتر است.

ایلنا نوشت؛ سپاهان با هدایت محرم نویدکیا ترکیب‌های مختلفی را در مسابقات آسیایی و دیدارهای دوستانه امتحان کرده و پیش بینی اینکه کدام بازیکنان در ترکیب اصلی تیم مقابل گل گهر بازی می‌کنند کار آسانی نیست و از طرفی مصدومیت 3 بازیکن این تیم یعنی گولسیانی، محبی و منصوری باعث شده ابهام در برخی پست‌های این تیم از بین برود و تکلیف بازیکنانی که بازی خواهند کرد روشن شده است.

در دروازه سپاهان که بدون شک شاهد حضور پیام نیازمند هستیم و شاید پیام محکم‌ترین جایگاه را در ترکیب اصلی سپاهان پرمهره این فصل داشته باشد که در هر پست می‌توان 2-3 بازیکن کلیدی و با کیفیت در جمع نفرات این تیم دید.

مدافع راست سپاهان در این دیدار دانیال اسماعیلی‌فر است که مطرح‌ترین خرید این فصل طلایی‌پوشان بود و از ابتدا هم حضورش در ترکیب اصلی محتمل بود و حالا با مصدومیت منصوری جایگاهش محکم‌تر هم شده است. در پست دفاع میانی سپاهان 3 گزینه تخصصی در نبود گولسیانی در اختیار دارد. عزت‌اله پورقاز، محمد نژادمهدی و محمدرضا مهدیزاده که احتمال دو نفر اول در ترکیب اصلی به میدان خواهند رفت و در سمت چپ حدس زدن گزینه اصلی با حضور شایان مصلح و مهدی ترکمان و رقابت سخت میان این دو نفر کار سختی است ولی شانس مصلح بیشتر است.

هافبک دفاعی سپاهان در این بازی کاپیتان این تیم مهدی کیانی است و اگر در نظر بگیریم این تیم با نویدکیا مثل فصل گذشته و دیدارهای آسیایی و دیدارهای تدارکاتی اخیر با همان سیستم 3-3-4 به میدان می‌رود دو هافبک رو به جلو خواهد داشت که حضور امید نورافکن و سروش رفیعی محتمل است.

در خط حمله هم سمت راست در اختیار محمدرضا حسینی خواهد بود و در سمت چپ در غیاب محمد محبی احتمالا حضور محمدرضا خلعتبری را در ترکیب اصلی شاهد هستیم. هرچند شهباززاده و رضا میرزایی هم توانایی بازی در این پست را دارند. در نوک حمله هم با وجود حضور 2-3 گزینه به احتمال سجاد شهباززاده بازی خواهد کرد.

 

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل گل گهر:

پیام نیازمند، محمد نژادمهدی، عزت‌اله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، شایان مصلح، مهدی کیانی، امید نورافکن، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، محمدرضا خلعتبری، سجاد شهباززاده

 

  • م ارسالی در

    نیازبه یک مهاجم شش دانگ داره مهاجمین خوب داره ولی مهاجم فوق ستاره میخواد

دیدگاه تان را بنویسید