محسن طاهری در گفت وگو با جی پلاس؛

سرمربی تیم هندبال سپاهان: قداست لیگ زیر سوال رفته است/ ابتلای من و بازیکنان به کرونا در عملکرد تیم تاثیرگذار بود

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: به نظر من برگزاری مسابقات به صورت متمرکز قداست لیگ را زیر سوال برده و از طرفی برخی تیم‌ها دچار ضرر و زیان خواهند شد.

لینک کوتاه کپی شد

محسن طاهری سرمربی تیم هندبال سپاهان در گفت و گوبا خبرنگار جی پلاس در خصوص مرحله رفت دور مقدماتی لیگ برتر هندبال اظهار کرد: همان طور که می‌دانید لیگ به صورت متمرکز برگزار شده و وضعیت خاصی داریم. به همین خاطر شرایط برای تیم‌ها نسبت به سال ‌های گذشته که فرصت کافی برای رفع اشکال داشتند، سخت شده اما به هر حال  این شرایط برای همه یکسان است. علی رغم اینکه ما خودمان هم موافق برگزاری لیگ به صورت متمرکز بودیم اما الان احساس می‌کنم قداستی که لیگ به صورت رفت و برگشت داشت و تیم‌ها هر هفته بازی می‌کردند کمی زیر سوال رفته است. ما با یک گروه بازی می‌کنیم و یک سری هم در گروه دیگر هستند و با وجود اینکه قرعه انجام شد و هیچگونه ایرادی هم به قرعه کشی وارد نیست اما برخی تیم‌ها که به لحاظ قدرت بازی ضعیف هستند در یک سمت افتادند و تیم‌های خوب هم در سمت دیگر که خود این موضوع باعث می‌شود تیم‌هایی که برنامه ریزی دارند و از بازیکنان بهتری برخوردارند دچار ضرر و زیان شوند.

او با اشاره به عملکرد تیم سپاهان تا این زمان از مسابقات لیگ تصریح کرد:  از عملکردمان راضی نیستیم  چون از 6 امتیاز دو امتیاز به دست آوردیم اگر چه با دو تیم خوب بازی کردیم. این را هم باید بگویم که در این دو بازی دو بازیکن آسیب دیده و یک کرونایی داشتیم. خودم هم که مبتلا به کرونا شدم و نتوانستم تیم را همراهی کنم. طبیعتا نبود بازیکنان تاثیر گذار بود و نتیجه دلخواه را کسب نکردیم امیدوارم در ادامه راه عملکرد بهتری داشته باشیم.

طاهری ادامه داد: طبیعی است با توجه به اینکه فدراسیون مسابقات را در تهران برگزار کرده توانسته به خوبی مدیریت کند اما باز هم می‌گویم قداست لیگ زیر سوال می‌رود وگرنه فدراسیون تمام تلاش خود را می‌کند که تمامی پروتکل‌ها رعایت شود تا مشکلی ایجاد نشود. اگر والیبال به صورت متمرکز برگزار می‌شود به گونه‌ای است که تمام تیم‌ها با یکدیگر بازی می‌کنند اما ما در دو گروه هستیم. در هر صورت از همان ابتدا به باشگاه‌ها اعلام شده و قبول کردند.

سرمربی تیم هندبال سپاهان درپایان صحبت‌های خود گفت: مشکلات همیشه وجود داشته و در شرایط فعلی نمی‌توان از آن‌ها صحبت کرد. الان در مورد هر مشکلی حرف بزنم به شرایط کنونی برمی‌گردد بنابراین باید وضعیت نرمال شود بعد از مشکلات بگوییم. فقط تنها مسئله‌ای که وجود دارد این است که اردوهای تیم ملی که قرار است برگزار شود باید تمامی پروتکل‌ها در آن رعایت شود. ما بازیکن نوجوان یا جوان به اردو می فرستیم بنابراین شرایط باید به گونه‌ای باشد که خدایی نکرده به کرونا مبتلا نشوند بنابراین تمامی بازیکنان هر لحظه باید زیر نظر باشند و کنترل شوند. الان در برخی اردوهای ملی ممکن است ملی پوشان را در جایی اسکان دهند که 20- 30 نفر کنار هم باشند بنابراین اگر یک نفر ناقل باشد و حتی تست کرونای او منفی باشد و این بیماری بعدا بروز پیدا کند تمام ملی پوشان دچار مشکل خواهند شد. از طرفی خواهش می‌کنم اول تاریخ مسابقات مشخص شود بعد تیم‌ها تمرین کنند این که معلوم نیست مسابقات نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود یا نه و ما اردو آغاز کردیم شرایط خوبی نیست. اگر تاریخ قطعی اعلام شده سرمایه گزاری و هزینه کنیم.  

 

دیدگاه تان را بنویسید