مسلمان: خوشحالم تصمیم نگرفتم که دل هواداران پرسپولیس بشکند

محسن مسلمان از انتخاب سایپا خوشحال است و برای آرامش این تیم را انتخاب کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

 

جی پلاس، محسن مسلمان که بعد از دو فصل حضور در سپاهان به همکاری اش با طلایی‌پوشان خاتمه داد، به جمع شاگردان ابراهیم صادقی اضافه شد. هافبک تکنیکی سابق سپاهان که سابقه حضور در پرسپولیس را نیز در کارنامه دارد و توانسته بود در آخرین فصل حضورش در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ به عنوان برترین پاسور فصل نیز دست یابد، در شرایطی که زمزمه حضورش در پرسپولیس و استقلال نیز شکل گرفته بود، در نهایت ترجیح داد به پیشنهاد سایپا پاسخ مثبت بدهد و کار خود را در این تیم دنبال کند.

ورزش سه نوشت: مسلمان درباره حضور در سایپا گفت: بعد از صحبت‌های مثبتی که با آقای صادقی و همچنین برخی دیگر از اعضای سایپا داشتم به این نتیجه رسیدیم که اینجا می‌توانم شرایط خوبی را دنبال کنم و در سایه آرامش این تیم تنها فوتبالم را دنبال کنم.

مسلمان درباره شایعاتی که درباره پیشنهاد تیم‌های مطرح و خصوصا استقلال و پرسپولیس وجود داشت گفت: از تیمی اسم نمی‌برم. اما از تمام تیم‌هایی که لطف داشتند و پیشنهاد دادند تشکر می‌کنم و در نهایت با سنجش تمامی جوانب سایپا را تیمی دیدم که می‌توانم در فصل آینده فارغ از حواشی و مسائل دیگر به فوتبال فکر کنم و کارم را دنبال کنم. از هواداران پرسپولیس هم که مثل همیشه به من لطف داشتند تشکر می‌کنم و خوشحالم که تصمیمی نگرفتم تا دل آنها را بشکنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید