فیلمبرداری "سلمان فارسی"‌ به سمنان رسید

فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» در شهرک سینمایی نور به پایان رسید و ادامه فیلمبرداری این سریال فاخر در استان سمنان از سر گرفته می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» در شهرک سینمایی نور به پایان رسید و ادامه فیلمبرداری این سریال فاخر در استان سمنان از سر گرفته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ حسین طاهری تهیه‌کننده سریال «سلمان فارسی» با بیان این مطلب افزود: با توجه به موج جدید کرونا، تمهیدات پیشگیری و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با نهایت دقت در تمامی مراحل کار انجام می‌شود.

طاهری با بیان اینکه اکثر عوامل، پرونده پزشکی دارند و به صورت مستمر توسط بهداشت‌یاران و همکاران مرکز بهداشت و درمان سازمان صداوسیما معاینه و غربالگری می‌شوند، افزود: علاوه بر بیمه کرونا، روزانه بیشتر از ۱۵۰۰ ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده بین عوامل توزیع می‌شود.

سریال «سلمان فارسی» از تولیدات مرکز سیمافیلم است که با نمایش ایران دوره ساسانی، بیزانس و حجاز به زندگی، زمانه و مهاجرت «سلمان فارسی» یار ایرانی پیامبر اسلام می‌پردازد. بنابراین گزارش، گروه پیش‌تر در سمنان (شاهرود) مشغول فیلمبرداری بخش‌هایی از فصل بیزانس بودند که با اتمام صحنه‌های مربوط به شهرک نور و آماده شدن سمنان برای ادامه فیلمبرداری به این شهر مراجعت می‌کنند.

کاروان سریال «سلمان فارسی» راهی سمنان شد

فیلمبرداری این سریال از زمستان سال گذشته در کویر شهداد کرمان و جزیره قشم آغاز شده بود. با فراگیر شدن ویروس کرونا، لوکیشن‌های داخلی مانند سمنان و شهرک سینمایی نور، جایگزین لوکیشن‌های خارجی در ترکیه و سرانجام فیلمبرداری آن از دهم مرداد، از سر گرفته شد. بنا به‌پیش بینی‌های صورت گرفته فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» حدوداً ۵ سال طول می‌کشد و بازیگران ایرانی و خارجی از کشور‌های یونان، مراکش، تونس و ... در آن بازی خواهند کرد.

کاروان سریال «سلمان فارسی» راهی سمنان شد

دیدگاه تان را بنویسید