پیروزی بزرگ آرسنال در خانه منچستریونایتد/ بحران در اولدترافورد

تیم فوتبال آرسنال در دیدار حساس خارج از خانه مقابل منچستریونایتد به برتری یک بر صفر دست یافت. شیاطین‌سرخ با قبول این شکست در رتبه نازل پانزدهم باقی ماندند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، یکشنبه شب در دیداری حساس از هفته هفتم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد با رقیب دیرینه خود یعنی آرسنال مواجه شد که این دیدار با برتری یک بر صفر میهمان به اتمام رسید.

ایرنا نوشت: آرسنال که همواره برابر تیم‌های مدعی با ناکامی مواجه می‌شود این دیدار را جسارت آغاز کرد و دوندگی بالای بازیکنان این تیم و استفاده از پاس‌های کوتاه موجب شد تا «پل پوگبا» و «برونو فرناندز» که هافبک‌های موثر منچستر هستند از روند بازی خارج شوند.

در نیمه نخست، آرسنال چند بخت مناسب را با بی‌دقتی «اوبامیانگ» و «لاکازن» از دست داد. بهترین موقعیت این تیم هم در دقیقه ۳۵ از دست رفت که ضربه «ویلیان» به تیرک دروازه میزبان برخورد کرد. منچستر هم با حرکات انفرادی و سرعتی «راشفورد» و «گرین‌وود» چند فرصت نسبی داشت.

در نیمه دوم هم آرسنال عملکرد بهتری داشت و میزبان را مجبور به عقب نشینی کرد.

در دقیقه ۶۸ «پل پوگبا» با بی‌احتیاطی «هکتور بیرین» را سرنگون کرد تا آرسنال صاحب پنالتی شود. «اوبامیاگ» پشت توپ ایستاد و برخلاف حرکت «دخه‌آ» دروازه منچستر را گشود.

آرسنال و منچستریونایتد/ اوبامیانگ

در ادامه منچستری‌ها برای جبران کار به ارسال‌های بلند روی آوردند که این تاکتیک راه به جایی نبرد تا شرایط تیم تحت هدایت «اوله گانر سولسشر» بدتر از قبل شود.

منچستر که بدترین فصل خوش را سپری می‌کند هم اکنون با هفت امتیاز در رتبه عجیب پانزدهم است. آرسنال نیز با هدایت «مایکل آرتتا» بالاخره توانست مقابل یکی از تیم‌های مدعی به برتری رسیده و ۱۲ امتیازی شود.

آرسنال و منچستریونایتد/ دخه‌آ/ دخیا

 

دیدگاه تان را بنویسید