تعدیل ۱۲۴نیروی سازمانی به دلیل پاندمی در اتحادیه فوتبال انگلیس

به دلیل آثار اقتصادی اتحادیه فوتبال انگلیس، 124 نفر از نیروهای خود را تعدیل خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

 

به گزارش جی پلاس، بدنبال تعلیق ۱۰۰ روزه فوتبال در انگلیس به دلیل پاندمی کووید-۱۹، عدم درآمدزایی از قِبل دیدارهای بین المللی و رقابت‌های داخلی، ضربه سختی به اتحادیه فوتبال انگلیس وارد آورد به طوری که براساس اعلام این نهاد، آنها خود را برای ضرر و زیان احتمالی حدود ۳۰۰ میلیون پوند (۳۶۴.۴۲ میلیون دلار) آماده می‌کنند.

این نهاد فوتبالی در بیانیه‌ای اعلام کرد: به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی، این شرایط ضربه سختی به ما وارد خواهد کرد بنابراین، در جریان چند ماه اخیر، به طور قانونی بودجه هر کدام از بخش‌های داخل سازمان را تحلیل کردیم تا بهترین و مناسب‌ترین مناطق را برای صرفه جویی انتخاب کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: حالا شرایط به اندازه‌ای تشدید شده است که برای مدیریت آثار مالی ناشی از بحران، مجبوریم وسعت مجموعه را کاهش دهیم.

اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرده است که تا پیش از بحران کرونا، ۴۲ پست خالی شده بود و آنها در حال حذف ۸۲ منصب و پست دیگر از این سازمان هستند.

جام حذفی انگلیس آخر هفته گذشته با برگزاری دیدارهای یک چهارم در ورزشگاه های خالی برگزار شد و منچستریونایتد، چلسی، آرسنال و منچسترسیتی راهی نیمه نهایی شدند.

دیدگاه تان را بنویسید