عدنان: بازی با ایرانی که همیشه به جام جهانی صعود می‌کند، آسان نیست

ستاره تیم ملی عراق از ایران به عنوان حریفی سخت یاد و نسبت به حضور تیم ملی کشورش در جام جهانی قطر ابراز اطمینان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، «علی عدنان» یکی از موفق‌ترین صادرات فوتبالی عراق محسوب شده و با انجام کارهای متفاوت به هیچ‌عنوان غریبه نیست.

ایرنا نوشت: دفاع چپ هجومی عراق زمانی که در سال ۲۰۱۵ با اودینزه قرارداد امضا کرد، به نخستین عراقی شاغل در سری‌آ ایتالیا بدل شد.

ستاره ۲۶ ساله عراقی در ادامه پس از پیوستن در سال ۲۰۱۹ به ونکوور وایت‌کپس در آمریکای شمالی، تاریخ‌سازی خود را دوچندان کرد و به نخستین بازیکن عراقی بدل شد که در لیگ برتر آمریکا توپ می‌زند.

عدنان با توجه به دستاوردهای منحصربفرد خود، برای اظهارنظر در خصوص جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و تاثیر آن برا منطقه ای که خود آن را خانه می‌خواند، واجدشرایط است.

وی در پاسخ به این پرسش که تلاش برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تا چه اندازه برای او و هم تیمی‌هایش هدف محسوب می‌شود، گفت: در حال حاضر، شرایط برای تمام تیم‌های ملی جهان دشوار است. به دلیل پاندمی کرونا، تمرین و بازی برگزار نمی‌کنیم. علاوه بر این، تا سال آینده اجازه برگزاری بازی نداریم. این اتفاق برای همه تیم‌های جهان سخت است به ویژه تیم‌های ملی قاره آسیا.

عدنان افزود: همانطور که بارها گفتم، ما تیم خوبی داریم؛ بازیکنان جوانی در اختیار داریم و مربی خوبی تیم را هدایت می‌کند و در حال حاضر، خیلی خوب کار می‌کنیم و به همین دلیل در گروه خود صدرنشین هستیم.

وی در ادامه تاکید کرد: در گروه ما، بازی کردن برابر ایران که به طور مداوم به جام جهانی صعود می‌کند، آسان نیست؛ همچنین بحرین. صعود به جام جهانی برای کشوری که سال‌ها در این تورنمنت حضور نداشته، کار ساده ای نیست اما برای صعود و حضور در جام جهانی قطر اعتماد به نفس داریم.

تیم ملی کشورمان در گروه سوم انتخابی جام جهانی از چهار بازی با ۶ امتیاز در رده سوم قرار داشته و عراق و بحرین به ترتیب با ۱۱ و ۹ امتیاز و یک بازی بیشتر در رده اول و دوم جای دارند و هنگ‌کنگ و کامبوج به ترتیب چهارم و پنجم هستند.

ایران باید چهار دیدار برگشت خود را برابر حریفان انجام دهد.

دیدگاه تان را بنویسید