حاشیه‌های تیم کشتی استقلال تمامی ندارد

حاشیه‌های متعدد تیم کشتی استقلال تمامی ندارد، مماشات با آنها بر سر پرونده نادر حاج‌آقانیا و عباس فروتن باعث شد این قبیل رفتارها در این تیم به کرات دیده شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بعد از انصراف تیم دریاچه ارومیه تمامی کشتی‌گیران این تیم جذب تیم استقلال شدند جز نادر حاج ‌آقا نیا و عباس فروتن که با حضور در سازمان لیگ با تیم هیات کشتی قائمشهر قرارداد ثبت کردند.

فارس نوشت؛ بعد از گذشت دو هفته این کشتی‌گیران مجددا در سازمان لیگ حاضر شدند و با تیم استقلال قرارداد امضا کردند در حالی که قراردادشان با تیم قائمشهر ابطال نشده بود! این اتفاق اعتراض قائمشهری‌ها را درپی داشت ولی رئیس سازمان لیگ اعلام کرد اصلا قراردادی نبوده ولی عباس فروتن  در مصاحبه‌اش صراحتا عنوان کرده بود قرارداد آنها توسط نصیرزاده رئیس سازمان لیگ پاره شده است!

در نهایت کار به کمیته انضباطی کشید و در یک رای بحث برانگیز دو کشتی‌گیر به استقلال پیوستند جالب اینکه دو کشتی‌گیر با درج در پرونده توبیخ شدند و این یعنی تخلفی از سوی آنها سر زده است ولی هیچکس از سوی سازمان لیگ جریمه نشد.

این مماشات سبب شد تا این قبیل رفتارها در تیم تازه وارد استقلال تازه شروع شود، محمدباقر یخکشی که در دوران مقدس سربازی به سر می‌برد با حضور در سازمان لیگ با تیم استقلال قرارداد ثبت کرد! همین مسئله شکایت تیم پاس ستارگان که تیمی نظامی است را در پی داشت و پس از کش و قوس فراوان قرارداد باقر یخکشی ابطال شد و او به تیم پاس ستارگان پیوست. یخکشی به مدت یک هفته در تمرینات تیم استقلال حضور داشت.

 علی سوادکوهی کشتی‌گیر دیگری است که در دوران خدمت سربازی بسر می‌برد و البته بدون ثبت قرارداد در تیم استقلال حضور دارد! این کشتی‌گیر با ثبت قراداد داخلی با هیات کشتی قائمشهر برای پیش پرداخت مبلغ 30 میلیون تومان پول دریافت کرده ولی در ادامه سر از تمرین استقلالی‌ها در آورده است.

 اگر در همان رای اولیه کمیته انضباطی با کشتی‌گیران خاطی برخورد می‌شد حالا کشتی‌گیران اینقدر راحت زیر تعهد خود نمی‌زدند و این زنگ خطری برای اخلاق حرفه‌ای در کشتی است که ورزش پهلوانی محسوب می‌شود.

 کشتی‌گیران با تصور به اینکه در نهایت قرار است فقط توبیخ کتبی‌شوند این روزها به راحتی تعهدات خودشان را زیر پا می‌گذارند و این اصلا آینده خوبی را برای لیگ کشتی ترسیم نمی‌کند.

دیدگاه تان را بنویسید