گزارش جی پلاس؛

واکنش مسئولان و چهره های سیاسی به موفقیت پرسپولیس ایران در آسیا+ تصاویر

در پی پیروزی تیم پرسپولیس بر النصر عربستان تعدادی مقامات و فعالان سیاسی در شبکه های اجتماعی به همراهی با هواداران این تیم پرداختند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس: پس از پیروزی تیم پرسپولیس بر حریف عربستانی خود، همراه با امواج شادی و برپایی جشن توسط هواداران این تیم برخی چهره های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نیز در شبکه های اجتماعی به این واقعه واکنش نشان دادند. 

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی با انتشار تصویری از اعضای تیم پرسپولیس در توییتی کوتاه نوشت: خداقوت، گل کاشتید.

EjbiamXWoAMIy73

 

علی ربیعی سخنگوی دولت نیز به چیروزی تیم پرسپولیس تهران واکنش نشان داد و گفت: امشب، پرسپولیس در مقابل تیمی که متکی بردلارهای زیاد وجنگ روانی به مصاف آمده بودباغیرت به پیروزی رسید. ایرانی همیشه ازسختی‌ها، سربلندبیرون آمده است.ما می‌توانیم در کنارهم،پیروزمندانه از همه بحران‌ها عبور کنیم.این پیروزی رابه همه مردم ایران وبازیکنان باغیرت این تیم تبریک می‌گویم.

 

 

محمدجواد آذری جهرمی که یکی از هواداران دو آتشه تیم پرسپولیس است، در پی پیروزی سرخ پوشان در حساب توییتری خود نوشت: جونم به این تیم، جونم به این بچه‌ها، جونم به این روحیه... ترکوندیم! زنده‌باد ایران. بچه‌ها مچکریم.

123

 

 

سید نظام الدین موسوی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی نیز نوشت: " باز هم ایرانی ها برنده ... شدند

" آل کثیر ۵ آل سعود+ ای اف سی ۳

123

وزاری فعلی و اسبق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در پی برد تیم پرسپولیس در توییت هایی با هواداران این تیم همصدا شدند. 

سید محمد حسینی با انتشار تصویری نوشت:  این  پیروزی مبارک باد؛ و سید عباس صالحی با اشاره به نام عیسی آل کثیر نوشت: بازی زیبایی بود. یازده نفر #آل‌کثیر شدند. دست مریزاد.

سید مصطفی میرسلیم کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 و نماینده فعلی تهران نیز نوشت: با اعمال نفوذ آل سعود چند ساعت قبل از شروع بازی  پرسپولیس، اتحادیه آسیایی فوتبال ظلم بزرگی مرتکب شد. این است ماهیت دشمن و عدالت نهاد بین‌المللی.

123

سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دور دهم نیز با اشاره به بازی پرسپولیس و النصر عربستان و تاکید بر لزوم سرمایه گذاری در ورزش، نوشت: زمانی نگاهی وجود داشت که زیاد به ورزش قهرمانی توجه نمی کرد اما رهبر معظم انقلاب این نگاه را رد کردند. در موضوعات فرهنگی از جمله ورزش هر هزینه ای شود اساسا نام آن هزینه نیست، بلکه «سرمایه گذاری» است چرا که بسیاری از هزینه ها را در آینده کاهش خواهد داد.

123

محمود صادقی نماینده سابق تهران با توجه به همشهری بودن با سنگربان پرسپولیس در حساب توییتری خود نوشت: درخشش حامد لک و نقش تعیین کننده‌ی او در پیروزی  پرسپولیس ایران بر  النصر عربستان را به هموطنان عزیزم مخصوصا هموطنان غیور لرستان و همشهریان الیگودرزی شادباش میگویم.

 عزت الله ضرغامی رییس اسبق صداوسیما هم از جمله فعالان سیاسی بود که با استفاده از هشتگ پرسپولیس نوشت: پرسپولیسی ها دل ملت را شاد کردند. دوپینگ AFC و دلارهای نفتی عربستان هم حریف‌شان نشد. ده نفره افتخار آفریدند. آفرین به غیرت‌شان!

 

عباس آخوندی وزیر سابق راه وشهرسازی نیز در استوری اینستاگرام خود نوشت: پرسپولیس با شکست دادن النصر فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد. تبریک به مردم عزیز ایران و هوادارن پرسپولیس. شادی یک پارچه مردم ایران از این پیروزی نشانه دیگری بر وحدت ملی و حس تعلق مردم ایران به این سرزمین است.

دیدگاه تان را بنویسید