گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران مطرح شد؛

سفیر ایران در قطر: موفقیت پرسپولیس یک پیروزی ملی است/ زمان اعلام محرومیت آل کثیر بسیار سوال برانگیز است

سبحانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در قطر موفقیت پرسپولیس در صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را یک پیروزی ملی خواند و افزود: کار مسئولان ای اف سی در محروم کردن آل کثیر ناشایست بود و زمان اعلام آن بسیار سوال برانگیز است، اما برتری چشمگیر جوانان تیم ما این نقیصه را جبران کرد

محمدعلی سبحانی در گفت و گو با خبرنگار جماران، اظهار کرد: صعود تیم پرسپولیس به جام باشگاه های فوتبال آسیا، یک پیروزی بسیار مهم در سالی بود که دنیای ورزش در وضعیت کرونا و انزوای اجتماعی بسر می برد و به همین دلیل این پیروزی در ذهنیت تاریخی ورزش آسیا ماندگار شد.

وی افزود: اصل این بازی ها که به میزبانی خوب قطر برگزار شد و اینکه ایران توانست قهرمان باشگاه های غرب آسیا شود، بسیار مهم بود.

سفیر کشورمان در قطر گفت: امشب ضمن تماس با آقای رسول پناه سرپرست تیم، این موفقیت را به مربیان، بازیکنان و علاقه‌مندان فوتبال تبریک گفتم. پیروزی پرسپولیس نشان داد این تیم از مدعیان اصلی آسیاست. 

سبحانی تأکید کرد: این یک پیروزی ملی است.

وی گفت: در روزهای اخیر، متاسفانه به خاطر مقررات فاصله گذاری اجتماعی ناشی از کرونا امکان ملاقات با اعضای تیم نبود اما بصورت روزانه  با آنها در تماس بودم.

سبحانی همچنین گفت: کار مسئولان ای اف سی در محروم کردن آل کثیر ناشایست بود و زمان اعلام آن بسیار سوال برانگیز است، اما برتری چشمگیر جوانان تیم ما این نقیصه را جبران کرد و امیدواریم ای اف سی این اشتباه را اصلاح کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.