جی پلاس/ از علی دایی و مهدوی کیا تا وزیر ارشاد و هنرمندان

واکنش ها به صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا+ تصاویر و ویدیو

علی دایی ، لیندا کیانی، مجتبی محرمی، حمید استیلی ، وزیر ورزش، وزیر ارشاد اسلامی، شیلا خداداد، امیرمهدی ژوله ، احسان علیخانی، احسان کرمی ، کالدرون، رضا صادقی و سحر جعفری جوزانی به صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان دادند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌  علی دایی ، لیندا کیانی، مجتبی محرمی، حمید استیلی ، وزیر ورزش،  وزیر ارشاد اسلامی، شیلا خداداد، امیرمهدی ژوله ، احسان علیخانی، احسان کرمی ، کالدرون ، رضا صادقی و سحر جعفری جوزانی به صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان دادند.

واکنش کالدرون به صعود پرسپولیس

احسان کرمی

گل محمدی

رضا صادقی

سحر

واکنش ژوله به صعود پرسپولیس

واکنش احسان علیخانی به صعود پرسپولیس

واکنش شیلا خداداد به صعود پرسپولیس

پیام تبریک سازمان لیگ برای صعود پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس با شکست تیم النصر عربستان صعودی مقتدرانه و دلچسب را به فینال لیگ قهرمانان آسیا داشت و  سازمان لیگ فوتبال ایران این پیروزی و موفقیت بزرگ در عرصه فوتبال آسیا را به تیم پرسپولیس و تمامی هواداران فوتبال تبریک می‌گوید. موفقیت پرسپولیس در شرایطی رقم خورد که کشور ایران تحت تحریم‌های ظالمانه قرار گرفته و به همین دلیل تیم‌های ایرانی با امکاناتی کمتر نسبت به رقبا در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کردند.

پرسپولیس ایران در حالی توانست تیم النصر عربستان را شکست بدهد که پیش از مسابقه شرایط ناعادلانه‌ای رقم خورد ولی فرزندان شایسته ایران با اتکا به خداوند متعال و توانایی‌های خود توانستند برای دومین مرتبه در سه سال اخیر به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد و سازمان لیگ فوتبال ایران این موفقیت را به تیم پرسپولیس، هوادارانش و تمامی مردم فوتبالدوست کشورمان تبریک می‌گوید.

واکنش جمعی از هنرمندان به صعود پرسپولیس

 

 خوشحالی مهدوی کیا از صعود پرسپولیس

توئیت وزیر ارشاد در واکنش به صعود پرسپولیس

 

واکنش وزیر ارشاد به صعود پرسپولیس

پیام تبریک وزیر ورزش

در پیام مسعود سلطانی فر آمده است: 

شما جوانان و قهرمانان ارزشمند با شکست قدرت های بزرگ فوتبال آسیا، در یک رخداد ملی، دل مردم ایران را شاد کردید.

در زمانه تحریم های ناجوانمردانه و ظالمانه علیه مردم بزرگ ایران، جوانان ارزشمند، قهرمان و پاک نهاد ایرانی در عرصه مهم مسابقات لیگ قهرمانان  آسیا خوش درخشیدند و با صعود به فینال، کام مردم ایران را شیرین کردند.

 این نتیجه با شکوه، غیرت و فداکاری جوانان ارزشمند و بزرگ ایران را در فوتبال و باشگاه مردمی پرسپولیس در سطح اول آسیا به نمایش گذاشت.

اینجانب صعود باشگاه پرسپولیس را به عنوان نماینده ملی فوتبال ایران تبریک می گویم و آرزوی روزهای موفق تر و انشاالله کسب جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را دارم.

واکنش ها به صعود پرسپولیس

واکنش ها به صعود پرسپولیس

لیندا کیانی نوشت : "به مادر عیسی آل کثیر بگویید دعاهات دل مردم  ناامید و خسته و مظلوم رو شاد کرد".

لیندا

 

اسطوره فوتبال ایران با ارسال پستی در اینستاگرام صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا را تبریک گفت.

 

علی دایی

 

دیدگاه تان را بنویسید