کاسیاس: مشکلی با مورینیو ندارم

ایکر کاسیاس، اسطوره رئال مادرید مدعی شد رابطه خوبی با ژوزه مورینیو دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ایکر کاسیاس در دو مقطع با دو سرمربی رئال مادرید یعنی ویسنته دلبوسکه و مورینیو مشکل پیدا کرد و به همین دلیل برای مدتی نیمکت نشین شد. حالا ایکر کاسیاس که اخیرا از دنیای فوتبال هم خداحافظی کرده، مدعی شد با مورینیو مشکلی ندارد و هر دوی آنها به فکر منافع باشگاه رئال مادرید بوده اند.

ورزش سه نوشت: ایکر کاسیاس گفت: "این دو موضوع تفاوت داشت، یکی از منظر فوتبالی قابل توجیه بوده و دیگری مسئله شخصی بود. من و ویسنته دل بوسکه یک سال و نیم رابطه خوب داشتیم و سال بعد اختلاف پیش آمد که این موضوع بین کاپیتان و سرمربی تیم طبیعی بود.

این بدان معنا نیست که شما از سرمربی تیم در جایگاه مهمتری قرار دارید. در نهایت مشکلاتی ایجاد می شود، زیرا هر روز عملا باید با سرمربی صحبت کنید و رابطه اینگونه رو به زوال می‌رود. اما ژوزه مورینیو فکر می کرد که من در سطح هم تیمی های دیگرم نیستم و علاوه بر این روابط ما خیلی خوب نبود، بنابراین انتخاب گزینه دیگر برای ترکیب اصلی به جای من برای او راحت تر شده بود.

مسائل زیادی وجود دارد که مردم نمی بینند، اما من رابطه خوبی با مورینیو دارم. ما از آن به بعد چند بار همدیگر را دیده ایم و گپ زده ایم. رابطه بدی بین ما وجود ندارد، زیرا هر دوی ما بهترین ها را برای تیم می خواستیم. من تصمیم گرفتم که رابطه زیادی با مورینیو نداشته باشم، زیرا بسیاری از مسائل باب میل من نبود و او تصمیم گرفت دروازه بان دیگری را برای ترکیب اصلی انتخاب کند."

دیدگاه تان را بنویسید