ستاره انگلیسی در راه پاری سن ژرمن

دله آلی، ستاره انگلیسی و 24 ساله تاتنهام مورد توجه باشگاه پاری سن ژرمن قرار گرفته و احتمال انتقال او به فرانسه وجود دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ژوزه مورینیو بعد از برتری پرگل امروز تیمش مقابل ساوتهمپتون مدعی شد امکان ماندن دله آلی در تاتنهام وجود دارد و تعدد بازیکنان علت اصلی غیبت او در دیدار امروز بوده، اما نشریه تلگراف در گزارشی فاش کرد که احتمالا دله آلی در این تابستان از تاتنهام جدا خواهد شد و مقصد بعدی این بازیکن پاری سن ژرمن است.

ورزش سه نوشت: به نظر می رسد مورینیو معتقد است تبمش در بخش هجومی بازیکنان زیادی در اختیار دارد و در این فصل دیگر نیاز به حضور دله آلی در ترکیب نیست. دله آلی در دیدار هفته گذشته و در جریان در شکست تاتنهام مقابل اورتون در ترکیب اصلی قرار گرفت، اما از لیست بازی روز پنجشنبه در لیگ اروپا با لوکوموتیو و در جریان سفر به بلغارستان کنار گذاشته شد.

البته تاتنهام ترجیح می دهد دله آلی را به صورت قرض واگذار کرده و در آینده دوباره این بازیکن را در اختیار داشته باشد، اما ممکن است پی اس جی برای خرید دائم این بازیکن اقدام کند. با انتقال گرت بیل به اسپرز، گزینه های هجومی این باشگاه زیادتر از حد معمول شده و مورینیو این موضوع را به سود تیمش نمی داند. تاتنهام قصد داشت دله آلی را با گرت بیل معاوضه کند، اما رئال مادرید و زین الدین زیدان این پیشنهاد را قبول نکردند.

دیدگاه تان را بنویسید