گزارش جی پلاس

روایت تلخ معلمان مدارس غیرانتفاعی از معیشتشان/ با فوق لیسانس نان را نسیه از نانوایی می خریم!/ شهریه هنگفت مدارس به ما نمی رسد/ نماینده مجلس: شغل آنها آزاد است/ دولت تعهدی به آنها ندارد

حقوق شاغلان غیردولتی آموزش و پرورش کشور از یک سو توسط کارفرمایان و از سوی دیگر توسط وزارت و پرورش که نهاد گزینش این افراد است، به شدت نادیده گرفته می شوند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه کار و درآمد جی پلاس، تجمع مردادماه معلمان مدارس غیرانتفاعی مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی برای پی گیری مطالبات شان؛ روایت های تلخی از معیشت سخت شان درون خود داشت.

کسانی که در بهترین حالت 800 هزار تومان در ماه حقوق می گیرند برای رسیدن به خط فقر همانطور که بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور آن را ماهیانه 10 میلیون تومان اعلام کرده باید 12 برابر کار کنند یعنی چیزی حدود 432 ساعت در هفته در حالی که هر هفته در مجموع 168 ساعت است! 

معلمان مدارس غیرانتفاعی چه می خواستند؟

اصلی ترین مطالبه معلمان مدارس غیرانتفاعی تعیین تکلیف وضعیت شغلی آن ها به عنوان حق التدریس  مانند همکاران خود در آموزش و پرورش بود که اکنون در پس مشکلات دیگر رنگ باخته است.

این معلمان می گویند: برای اینکه اجازه تدریس در مدارس غیرانتفاعی داشته باشیم بایستی توسط آموزش و پرورش گزینش و پایش شویم اما حداقل ترین های آموزش و پرورش درباره ما اجرا نمی شود.

عدم بیمه معلمان، ساعات کاری زیاد، حضوری بودن اغلب کلاس ها در ایام  شیوع کرونا، دستمزد پایین و ... در بین تمام معلمان مدارس غیر دولتی به عنوان دغدغه مشترک ابراز می شود و اما با توجه به شرایط اقتصادی کشور، اصلی ترین مشکل این افراد یک کلمه است: نان!

 

بهتر تدریس می کنیم، کمتر پول می گیریم!

یکی از معلمان مدارس غیر دولتی در استان زنجان با بیان دغدغه های خود در گفت وگو با خبرنگار جی پلاس می گوید: بسیاری از معلمان مدارس غیرانتفاعی دارای شیوه تدریس منحصر به فرد هستند که اگر ملاحظه کنید متوجه می شوید که اغلب پذیرفته شدگان کنکور دانش آموز مدارس غیرانتفاعی هستند ولی معلمانی که به آن ها آموزش می دهند توسط آموزش و پرورش نادیده گرفته می شوند که جای تعجب است.

وی در ادامه می افزاید: بسیاری هم چون من بیش از 10 سال سابقه کار دارند و امتحان خود را در بررسی های علمی دانشگاهی و آموزش و پرورش پس داده اند اما متوجه می شویم همچنان آموزش و پرورش برای جذب نیرو سردرگرم است.

 

شهریه های هنگفت معلوم نیست کجا می رود

یکی دیگر از معلمان غیر دولتی در یکی از استان های غربی کشور، در خصوص در آمد خود می گوید: ماهیانه 750 هزار تومان برای 36 ساعت تدریس در دو مدرسه غیرانتفاعی که متعلق به یک نفر است به عنوان حقوق می گیرم که تمام این هزینه صرف هزینه ایاب و ذهابم می شود و برای امور زندگی مجبور هستیم از درآمد همسرم استفاده کنم. 

وی با اشاره به اینکه در مدارسی که به عنوان معلم مشغول به تدریس است از هر دانش آموز سه الی چهار و نیم میلیون تومان شهریه می گیرد می گوید: حتی به اندازه دریافتی مدرسه از یک دانش آموز به ما حقوق نمی دهند و بعد از 9 سال تدریس برای آنها با التماس توانسته ایم آنها را راضی کنم تا با هزینه خودم، بتوانم بیمه ده روز در ماه شوم طبق قانون به میزان 23 درصد از 30 درصد حق بیمه را   باید آموزشگاه بپردازد که به اجبار تمامی 30 درصد حق بیمه را  معلمان تقبل می کنند.

 

حتی قرضی نان می خرم!

یکی از معلمان لرستانی که به شدت از وضعیت معیشتی اش گله مند بود، هم به خبرنگار جی پلاس گفت: 11 سال سابقه تدریس دارم و با مدرک ارشد زبان هر سه ماه یک بار مبلغی کمتر از حقوق مصوب کارگری می گیرم و نمی دانم باید با این پول چه کنم؟ 

او در ادامه در خصوص شرایط زندگی خود می گوید: دیگر نمی توانم به مغاه ای برای خرید بروم، سوپری محل آبرویی برایم نگذاشته زیر نتوانستم حسابن را صاف کنم و برای خرید نان مجبور شدم کارت یارانه ام را به گرو بگذارم تا نانوایی به من نان نسیه بدهد و می دانم بسیاری از همکارانم در منطقه مان، همین وضعیت را دارند. 

او در رابطه با پی گیری در خصوص وضعیت شغلی اش می گوید: دوبار در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش شرکت کردم و هر دوبار قبول شدم اما یک بار توسط گزینش ازبین دو نفر من را حذف کردم چون پارتی نداشتم و بار دوم به دلیل بومی نبودن در شهر دیگر من را رد کردند! و این در حالی است که برای تدریس در مدارس غیرانتفاعی هربار گزینش، تایید شده ام.

 

کار در مدارس غیرانتفاعی برده داری مدرن است

یکی از معلمان مدارس غیرانتفاعی در شهر مشهد مقدس نیز در گفت و گو با جی پلاس با اشاره به مشکلات مالی عدیده ای که با آن روبرو هستند شرایط حضور در این مدارس را نیز ناعادلانه می داند و اظهار کند: بنده معلم هنر هستم و 4 بار رتبه اول  مسابقات مختلف در این زمینه شده ام ولی رفتار والدین دانش آموزان با معلمان به خاطر اینکه مبالغ هنگفتی پرداخت می کنند تحقیرآمیز است. 

او با بیان اینکه قانون، دانش آموز، مدرسه غیرانتفاعی و نمره ای که ما به او می دهیم را به رسمیت می شناسد ولی معلم که حلقه وصل این موارد است را به رسمیت نمی شناسد، گفت: ما به صورت پیاپی گزینش می شویم و در آن گزینش سوال هایی از ما می پرسند که به رشته و تدریس مان مرتبط نیست ولی از ما نمی پرسند که آیا بلد هستید با دانش آموز چگونه رفتار کنید؟ و این ها همه در حالی است که مدرسان مدارس غیرانتفاعی در ماه سیصد هزار تومان دریافتی دارند و بایستی اواخر سال برگه ای را امضا کنند که در آن نوشته شده تمام حق و حقوق خودمان از جمله پاداش و بیمه را دریافت کرده ایم. 

این معلم در ادامه می گوید: این یک برده داری مدرن است که رخ داده و ما به دلیل آن را تحمل می کنیم یکی چون ما زنان از معلمی به عنوان یکی از معدود مشاغلی که دیدگاه خوبی در جامعه نسبت به آن وجود دارد آن را انتخاب کرده ایم تا بتوانیم کار کنیم و دلیل دیگر به خاطر علاقه بسیاری زیادی است که به تدریس داریم. 

 

کرونا بسیاری از معلمان را بیکار کرد تا به نان شب محتاج شوند

یکی از معلمان قزوینی مدارس غیرانتفاعی با اشاره به اینکه کرونا باعث بیکاری بسیاری از معلمان شده است هم، گفت: این موضوع بیشتر برای معلمان ورزش و هنر رخ داده است و تقریبا تمام مدرسین این دو رشته از کار خود بیکار شده اند به این دلیل که کلاس ورزش و هنر نیاز به برگزاری حضوری دارد و والدین با این موضوع مخالف هستند. 

قراردادهای صوری

یک معلم همدانی نیز با اشاره به قرارداد های صوری مدارس برای دور زدن قانون در گفت وگو با جی پلاس می گوید: علی رغم اینکه 25 ساعت در هفته و مطابق یک معلم تمام وقت تدریس می کنم اما ماهیانه تنها یک میلیون تومان آن هم با پرداخت نامنظم دریافت می کنم که طبق قراردادی که مدیر مدرسه با همه معلمان خود بسته است، ما مجبور به امضا می شویم تا درمورد حق و حقوق خود ادعایی نداشته باشیم.

این معلم همچنین خاطرنشان کرد: از قراردادهایی که با معلمان مدارس غیر انتفاعی بسته می شود تنها یک نسخه موجود است و آن هم در اختیار مدیر قرار دارد.

وزارت کار باید بر وضعیت قراردادها نظارت کند

اما پیرو این مساله؛ محمد وحیدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس با بیان اینکه کمیته ای متشکل از وزارت آموزش و پرورش و مجلس در این رابطه تشکیل شده است، اظهار کرد: اعضای این کمیته در حال بررسی هستند تا وضعیت پرداختی حقوق و سوابق بیمه ای نیروی های خرید آموزشی و نیروهای غیر دولتی در مدارس غیردولتی و همچنین نیروهای خدمات آموزش و پرورش تعیین تکلیف شود که امسال شیوه نامه نیروی های خرید خدمتی آموزشی، بر همین اساس تغییر کرده ولی برای نیروهای غیر دولتی در سال جاری تصمیم گیری جدیدی رخ نداده که البته وزیر متعهد شده است اگر کسانی در بخش غیر دولتی هستند مطابق قانون کار دریافتی داشته باشند و این موضوع در شیوه نامه قرارداد مدارس غیردولتی ابلاغ شده است.

سوابق نیروهای غیردولتی برای جذب در آموزش پرورش باید لحاظ شود

عضو کمیسیون آموزش مجلس در پاسخ به اینکه چرا قراردادهای این دسته از معلمان در سال تحصیلی جاری مانند سابق منعقد شده و دریافتی آنها همچنان زیر یک میلیون و برخلاف قوانین کار است، هم تصریح کرد: این بحث به نظارت بر مقررات بر می گردد که در خصوص مدارس غیرانتفاعی نطارت به دو بخش بر تقسیم می شود که نظارت بر بخش آموزش  آنها بر عهده وزارت آموزش و پرورش است و نظارت بر مسائل مالی و قراردادهای بر عهده وزارت کار است چراکه مدارس غیر دولتی تابع قوانین کار هستند البته پیشنهاد بنده به آقای وزیر این بود که آموزش و پرورش نظارتی هم به ساز و کار پرداختی این مدارس بکنند زیرا برخی از آنها به خاطر وجود متقاضیان بسیار زیاد کار، علی رغم درآمدهای قابل توجه شان، مسائل مربوط حقوق معلمان را رعایت نمی کنند.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان در خصوص استخدام و جذب این افراد توسط دستگاه دولتی هم به جی پلاس گفت: یکی از پیشنهاداتی که کمیسیون ارائه داد به این صورت است که اگر قرار بر تصویب اصلاحیه ای در آینده نسبت به جذب نیروهای مختلف آموزش و پرورش بود، برای نیروهای غیر دولتی هم به گونه ای سوابقشان لحاظ شود  چراکه بسیاری از این افراد شرایط حضور در آزمون استخدامی ندارند.

این نماینده مجلس در ادامه گفت: این طرح هنوز به  کمیسیون نیامده اما یک طرح پیشنهادی دیگری توسط همکاران نیز  تدوین شده که آن هم در کمیسیون آموزش مطرح نشده و بایستی دید که طی این هفته چه اتفاقی رخ خواهد داد.

 

آموزش و پرورش طرف حساب معلمان مدارس غیرانتفاعی نیست

اما احمد حسین فلاحی دیگر عضو کمیسیون آموزش هم پیرامون موضوع فوق؛ نیز در پاسخ به خبرنگار جی پلاس در خصوص مطالبات معلمان مدارس غیرانتفاعی که به تجمع مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی هم رسید، گفت: وقتی ما می گوییم "مطالبات"؛ می تواند این پیام را داشته باشد که این افراد توسط آموزش و پرورش دعوت شده اند و تعهداتی که نسبت به آنها داشته عمل نکرده است در صورتی که تدریس در مدارس غیرانتفاعی شغل آزاد محسوب می شود و آموزش و پرورش نسبت به این افراد هیچ تعهد طرفینی ندارد.

** تجمع معلمان غیرانتفاعی به معنای ضایع شدن حق شان توسط دولت نیست

وی در ادامه افزود: مطالبه این افراد از مدارس غیرانتفاعی است و وزیر آموزش و پرورش  هم درست می گوید که طرف قرارداد آنها نیستیم چراکه با یک نهاد بیرونی قرارداد دارند. بنابراین اکنون که این افراد تجمع می کنند به این معنی نیست که حقوقشان توسط مجلس یا دولت ضایع شده باشد. این افراد با تجمع می خواهند مانند بقیه افراد، وارد سیستم آموزش و پرورش شود که باید دید ساز و کار قانونی آنها به چه شکل باید باشد.

نماینده مردم همدان در ادامه با  اشاره به نیاز آموزش و پرورش به جذب 190 هزار معلم، تصریح کرد: اقدامات اخیر آموزش و پرورش در جذب نیروهای مورد نیاز خود از طریق آزمون و ... جوابگو نبوده است ولی اینکه این افراد نیز بتواننداستخدام شوند یا خیر بحث دیگری است که باید در قانون اصلاح شود و با توجه به اینکه اصلاح قانون نیازمند پیش بینی ردیف مالی در بودجه است، که در سال 99 ردیف مالی برای استخدام این افراد وجود ندارد و باید دید در سال 1400 چه اتفاقی پیش می آید.

** گزینش آموزش و پرورش نقش نظارتی دارد و تعهدآور نیست

این نماینده مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چطور آموزش و پرورش در گزینش این معلمان نقش اصلی دارد ولی در قبال مطالبات آنها خود را مسئول نمی داند، به جی پلاس گفت: گزینشی که آموزش و پرورش انجام می دهد از جنبه نظارتی است و تعهدی برای آنان ایجاد نمی کند که البته باید خودشان دراین باره پاسخ دهند اما در خصوص اینکه موسسات آموزشی غیرانتفاعی حقوق این افراد را تضییع می کند، بایستی از آن ها دفاع کنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه در سال جدید بعید است مشکل این قشر حل شود گفت: اگر دولت بتواند ردیف مالی برای استخدام این افراد را پیشبینی کند، نحوه بکارگیری این افراد در قانون مشخص خواهد که فعلا طرحی در دستور کار نیست.

آموزش و پرورش و وزارت کار هنوز پاسخی نداده اند!

رسیدگی به وضعیت معلمان شاغل در بخش آموزش غیر دولتی در حالی به آینده موکول می شود که این افراد در شرایط حاضر توان اداره زندگی خود را ندارند و از سویی پیگیری های خبرنگار جی پلاس از طریق تماس با معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش‌وپرورش برای گفت وگو درباره وضعیت شاغلین این حوزه نتیجه ای در بر نداشت و مسئولین ترجیح دادند دراین باره صحبتی نکنند. 

همچنین تماس با اداره کل بازرسی وزارت کار جهت بررسی روند نظارت بر قراردادهای معلمان مدارس غیرانتفاعی منوط به اجازه روابط عمومی وزارت کار شد تا وضعیت قراردادهای این افراد همچنان در ابهام باقی بماند.

  • زهره علیمرادی ارسالی در

    با سلام و احترام
    از شما عزیزان خواهش میکنم صدای مظلومیت ما معلمان غیردولتی را به گوش دولت و نماینده ها برسانید بلکه وضعیت استخدام ما امسال مشخص شود.

  • زهرا کرمی ارسالی در

    باعرض سلام و احترام
    ما معلمان غیردولتی در بدترین شرایط قرارداریم و از دولت استخدام میخواهیم

  • کبری احدی ارسالی در




    سلام
    حمایت از فرزندان ناتنی آموزش و پرورش
    حق ما استخدام است

  • زینب نادری ارسالی در

    سلام
    درود برشما عزیزان که صدای ما معلمان غیردولتی رو به گوش مسئولان و همه ی مردم میرسانید

  • علی مرادی ارسالی در

    استخدام استخدام

    ممنون از شما

  • امیر قادری ارسالی در

    سلام
    خواهش میکنم از شما صدای ما باشید تا به حق خود که استخدام است برسیم

  • احمدی ارسالی در

    استخدام بدون قید و شرط حق معلمان غیر انتفاعی هست

  • طیبه گودرزی ارسالی در

    سلام از شما خواهش میکنم ما را حمایت کنید تا استخدام شویم

  • جواد عبدی ارسالی در

    سلام
    ممنون از شما برای حمایتتون از فرزندان ناتنی اموزش و پرورش

  • فریبا قربانی ارسالی در

    خواهش میکنم صدای ما معلمان غیردولتی باشید

  • نسیم نادری ارسالی در


    سلام و ممنونم برای حمایت و پیگیری شما عزیزان

  • صالحی ارسالی در

    با سلام،قطعا معلمان غیر انتفاعی مشکلات عدیده ای دارند،کم بودن حقوق،نبود بیمه،انتظارات خانواده صرفا به دلیل هزینه زیادی که صرف ثبت نام در اینگونه مدارس میکند،نداشتن اینده شغلی و ....
    و حتی مهم تر انکه هر موسسی به اندازه سابقه معلم در مدرسه خودش حقوق می دهند،یعنی اگر من با ۴ سال سابقه کاری از مدرسه دیگری وارد مدرسه جدید شوم ،در مدرسه جدیدم به عنوان فرد تازه وارد حقوق میگیرم ،به امید پایان یافتن این استثمار

  • وحیده کرنوکر ارسالی در

    سلام

    تمنا میکنم از شما صدای ما باشید و ما را حمایت کنید

  • زینب دیده ارسالی در

    استخدام حق ما معلمان با سابقه و با تجربه غیردولتی است که سال ها با بی عدالتی کنار اومدیم

  • فاطمه کریمی ارسالی در

    با سلام و تشکر از شما بزرگوار
    معلمان غیر انتفاعی واقعا کارکشته و زحمت کش هستن البته چاره ای ندارند چون در غیر اینصورت خیلی راحت یه نیروی دیگه جاشون رو میگیره، فقط خواهان این هستیم دولت مثل بقیه ی نیروها ما رو هم در نظر بگیره.

  • جمال رحیمی ارسالی در

    مرسی بابت همه چیاز لطف و بزرگواری که در حق ما معلمان غیر انتفاعی داری سپاس

  • داریوش عادلی ارسالی در

    سلام
    از شما سایت خبری ممنونم
    خواهش میکنم همچنان از ما حمایت کنید تا وضعیت استخدام ما مشخص شود

  • مریم ارسالی در

    معلمان توانمند و مظلوم غیر انتفاعی را دریابید.. استخدام حق معلم با تجربه و توانمند و تحصیلکرده ی غیرانتفاعی است

  • دلارام حسینی ارسالی در

    ما از مردان دولت خواستار رسیدگی به وضعیت استخدامی خود هستیم.استخدام حق مسلم همکاران مجرب و کارکشته و خاک تخته خورده ی مدارس غیرانتفاعی هست.

  • ف.حیدریان ارسالی در

    با سلام. ممنون ازین که صدای معلمان مظلوم غیرانتفاعی شدید.سالهاست که ما معلمان غیرانتفاعی با تحصیلات و سوابق بالا دارای گزینش بدون بیمه با حقوق ناچیز زیر یک میلیون تومان با تعداد دانش آموز بالا به عشق معلمی تدریس کرده ایم.و ماحصل این زحمتها بالاترین آمار قبولی کنکور رتبه های اول مسابقات علمی فرهنگی و هنری است.حال که آموزش و پرورش به نیروهای کارآزموده نیازمند است صدایمان باشید تا به حقمان که استخدام است برسیم

  • زهرا ارسالی در

    درود و احسنت بر شما آموزش و پرورش از همه نیروها حمایت می کنه جز معلمان غیرانتفاعی

  • سیما کریمی ارسالی در

    از شما عزیزان خواهش میکنم ما را حمایت کنید

  • مینا ارسالی در

    خدا خیرتون بده لطفا از معلمان بی پناه غیرانتفاعی حمایت کنید دست شون هیچ جایی بند نیست

  • رویا ارسالی در

    سلام ممنون از حمایت شما از معلمان غیرانتفاعی اوضاع از اینهایی که نوشتید هم بدتر هست کلا معلمان غیرانتفاعی به امان خدا رها شدند

  • شیوا ارسالی در

    واقعا ما از دولت میخوایم به فکر ما معلمان غیرانتفاعی باشد.این احترام به معلم به قشر زحمت کش فرهنگی؟؟

  • معصومه عباسی ارسالی در

    خواهشا به داد ما معلمای غیر انتفاعی برسید.ما از لحاظ سنی نمی تونیم در آزمون شرکت کنیم.زمانیکه که می تونستیم نه آموزش و پرورش استخدامی داشت و نه تونستیم وارد دانشگاه فرهنگیان بشیم چون اون زمان نیرو مازاد داشتن.ما هردو فرصت را از دست داده ایم.و این ظلم بزرگی که در حق ما شده فقط با دادن سهمیه ی استخدام جبران میشه.ممنونم

  • ناشناس ارسالی در

    اون عزيزي كه گفتن ٣٦ ساعت در ماه كار ميكنن برا ٧٥٠ به ولله كه ما بدبخت تر از اونيم ما ماهي ٧٠ ساعت كار ميكنيم واسه زير ٦٠٠ تومان😔😔😔😔اي كاش خدا كاري بكنه

  • . ارسالی در

    تشکر از شما دوست عزیز که از معلمان مظلوم غیر انتفاعی گزارش تهیه کردید، ان شاالله گزارش شما به عنوان صدای ما در جامعه باشه

  • راحله اشرفی ارسالی در

    واقعا در حق ما معلمان غیر دولتی خیلی ظلم میشه

  • آمنه بگان ارسالی در

    معلمان غیرانتفاعی صدایشان و درد دلشان به گوش هیچ مسئولی نمیرسد و همچنان باید با داشتن مدارک تحصیلی عالی و تجربه و گزینش و همچنین گذراندن دوره های ضمن خدمت با حقوق زیر یک میلیون و بدون بیمه به کوکان این مرزو بوم آموزش دهند.

  • مسعود اکبری ارسالی در

    سلام بنده به در روزهای هفته به طور کامل در مدرسه حضور دارم ولی دریافتی زیر یک میلیون دارم تازه بیمه هم نیستم تا چند سال دیگر باید به استثمار کشیده شویم چرا توی این مملکت مسولین به فکر ما نیستن چرا حالا که اموزش وپروش کمبود نیرو داره از ما معلمان باتجربه که داری سابقه چندین ساله داریم استخدام نمیکنه از نمایند های مجلس خواهش میکنم طرحی هم برای استخدام ما معلمان با سابقه غیر انتفاعی دراموزش وپرورش اماده کنند تا تمام این سالهای پر از سختی و رنج با استخدام فراموش بشه

  • زهره باقری ارسالی در

    با سلام نماینده های محترم این واقعیت وضعیت ماست...فرهنگیان رها شده و زیر خط فقر ما هستیم

  • سیده محدثه سجادی ارسالی در

    توروخدا به فکر معلم های مظلوم غیر انتفاعی که فقط نام معلم بودن را به یدک میکشن فکر چاره ای باشید ...بدون بیمه و حقوق ...۸ ماه فقط در سال حقوق داریم ....

  • سیده مریم جلائی ارسالی در

    سلام لطفاً به داد معلمان مدارس غیردولتی همان غیرانتفاعی برسید،باکلی سابقه تدریس و تحصیلات بالا کمترین حقوق وحتی بدون بیمه...خواستار استخدام بی قیدوشرط هستیم.مخصوصا کسانی هستن که سن بالای ۳۹ سال دارند.

  • نیلوفر ارسالی در

    هر جای دنیا بگی نیرویی که چند سال سابقه داره کلاس داری بلده و همه کتابا رو از حفظه برنمیدارن و به جاش نیروی بی تجربه و بی سواد و به زور وارد آموزش پرورش میکنن میخندن

  • پدرام ارسالی در

    ما سالهاست مورد بی مهری مسئولان قرار داریم.با داشتن تجربه کافی و گزینش بدون بیمه،امنیت شغلی و حقوق ناچیز فصلی توانی برایمان نمانده!چرا گروه های مختلف استخدام می شوند و فقط غیرانتفاعی ها نمی شوند!!!؟؟؟

  • اوا نامی ارسالی در

    همه معلمان مدارس غیر انتفاعی در این وضعیت کرونا بی پول و بیکار شده اند،به دادشان برسید

  • معصومه ارده جانی ارسالی در

    درود بر شما نماینده محترم

    اینجانب ازطرف تمام نیروهای ازاد گمنام اموزش و پرورش مزاحمتان می شوم
    سالیان سال است که بیگاری از این قشر تحصیل کرده زیر نظر اموزش و پرورش، با کمترین هزینه، بدون بیمه و مزایا انجام می شود و ما به صرف علاقه و حکم نان ،ناگزیر به ادامه این بیگاری پرداخته ایم.

    ما یتیمان این دولت و ارگانیم که هیچ کس ما را ندیده و نمیبیند ظلم بر سر ما همچنان مستدام است


    متاسفانه با وجود سابقه کار و علاقه به تدریس ، هیچ سهمی در استخدام نداشتیم.

    مگر ما برای همین دولت کار نکردیم؟
    مگر بار مالی دولت را کم نکردیم؟


    استخدام حق ماست و در زمان ما، دانشگاه فرهنگیان پذیرش نداشت ( از سال ۷۹ تا حدود ۹۰) و همینطور آموزش و پرورش آزمون استخدامی نمیگرفت،
    حالا که کمبود معلم دارند و دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش سهمیه استخدامی را بالا برده، در واقع حق ماست که استخدام بشویم



    این کمبود معلم باید از طریق ما جبران بشود چون ۱۰ سال دانشگاه فرهنگیان را بستند و پذیرش دانشجو نداشتند
    حالا باید به اندازه ی سهمیه آن ۱۰ سال، به استخدام ما معلمین غیرانتفاعی که در آن ۱۰ سال نتوانستیم وارد دانشگاه فرهنگیان بشویم، اختصاص بدهند

    از شما نماینده محترم خواهشمندم
    ما را بشناسید و از حق همیشه ضایع شده ما دفاع کنید

    با سپاس

  • مرادی ارسالی در

    خواهش میکنم استخدام معلمان غیرانتفاعی از راه دور و متوسطه اول و دوم را نیز در نظر بگیرید. معلمانی ک با سابقه ده سال و حقوق ترمی زیر دویست تومان و بدون بیمه اما با عشقو علاقه همچنان بکارشان ادامه می دهند. خواهش میکنم ب این ظلم پایان دهید..

  • لیلا نورمحمدزاده ارسالی در

    باسلام و خسته نباشید
    من یک معلمم و با این شرایط اقتصادی و وضعیت معیشتی با حقوق کم مشغول تعلیم و تربیت اینده سازان ملمکتم هستم
    معلمان با تجربه ده ساله و اندوخته علمی بالا و رشته مرتبت ایا حق استخدام ندارد چرا در سامانه ltms اون همه دورهایی که هزینه صرف شده بود و چندین ساعت دوره ثبت شده بود باید یک شبه به باد بره از مسئولان خواهش میکنیم فکری به حال معلمان مدارس غیر دولتی کنند

  • سهیلا خلیل زاده ارسالی در

    حق معلمان غیر انتفاعی واقعا داره پایمال میشه . لطفا به دادمون برسید .

  • آرایی ارسالی در

    استخدام معلمان غیرانتفاعی متوسطه اول و دوم را ک با ساعات کاری کمتر بدلیل دروس تخصصی مشغکل بتدریس هستند را نیز در نظر بگیرید. معلمانی ک بدون بیمه بدلیل ساعات کاری کمتر سالهاس کار میکنند. خواهش میکنم صدای مارا نشر دهید..

  • غمزه معصومي ارسالی در

    با سلام وضعيت معيشت ما بسيارناراحت كننده اس.نماينده ها اكثرا وعده ميدن اما در عمل هيچ...همين نماينده همدان قول همكاري داده بودن ولي دايم ميگن امسال هيچ

  • صدرایی ارسالی در

    بنظر تلاشها برای استخدام نیروهای ابتدایی است. خواهش میکنم نیروهای متوسطه اول و دوم و کسانی ک سالها دروس تخصصی را درس داده اند را نیز در استخدام در نظر بگیرید

  • معصومه مشفقی ارسالی در

    خواهشا ما معلمان غیر انتفاعی را در یابید ، زحمت زیاد ولی حقوق کم و ناچیز ،بدون آینده شغلی

  • ملیحه موسوی ارسالی در

    به خدا تک تک این جملات حرف دل هزاران معلم غیرانتفاعی هست که دارند زیر با ظلم و بی عدالتی له می شوند

  • سعیده عبودی ارسالی در

    مامربیان پیش دبستانی باکمترین حقوق وبیمه ۱۳روز درماه باترحم مدیروموسس چندسال مشغول به کارهستیم برای مطالبه حق وحقوقمون چندین باربه اداره آموزش پرورش وکارشناس مربوطه مراجعه کردیم باجواب سربالا مواجه شدیم واقعا انگارجزاین کشوراسلامی نیستیم انگارما مربیانی نیستیم که تمام وقت وتلاشمون رابرای آموزش دانش آموزان کشورعزیزمان صرف میکنیم.انگارما کارگرانی هستیم که ایرانی نیستیم هرساله موردظلم قرارمیگیریم خواهشا صدای گویا مربیان‌پیش دبستانی بعداز۹۴راهم به گوش مسئولان برسونید باتشکر

  • کلبادی نژاد ارسالی در

    ممنون از خبر عالیتون. لطفا در راه رسیدن به استخدام، همچنان صدای خفه شده ی ما باشید

  • رقیه قلی زاده ارسالی در

    لطفا به داد معلمان غیرانتفاعی برسید ظلم بزرگی در حق این معلمان مظلوم می شود. خواهش میکنیم در مقابل ظلم سکوت نکنید.

  • سمانه زردادخانی ارسالی در

    تو رو خدا به فکر معلمان غیرانتفاعی باشید حق ما استخدام ما هست ما حق مان را میخواهیم... مگر ما چه چیزی کمتر از معلمان رسمی داریم که اینقدر در حق ما ظلم و بی عدالتی میشود... گزینش میشویم ضمن خدمت ها را می رویم بهترین رتبه ها از دانش آموزا های مدارس غیرانتفاعی هست..پس چرا قبول نمیکنید که حق ما استخدام هست

  • صیدانلو ارسالی در

    از ما در مدارس غیرانتفاعی مانند برده رفتار میشود. با کوله باری از تجربه حامی ما در استخدام باشید

  • ملک محمودی ارسالی در

    شرایط معیشت بدی داریم با حقوقهای زیر یک میلیون. با یاری مادر راه استخدام عدالت را برایمان اجرا کنید، دست حق یارتان

  • ملک تویه ارسالی در

    لطفا در راه استخدام معلمان غیر دولتی یاری رسان ما باشید
    خدا یاورتان. ما بسیار مورد ظلم هستیم

  • مریم علیزاده ارسالی در

    استخدام حق مسلم معلمان باتجربه غیرانتفاعی است.از همه خانواده ها خواهشمندیم از دولت تقاضای استخدام این معلمان کارآمد را در بدنه آموزش و پرورش داشته باشند.چون باعث بالا رفتن کیفیت آموزش در آموزش و پرورش می شوند.به نفع خانواده ها و آموزش کشور است به جای نیروهای تازه فارغ التحصیل از دانشگاه که هیچ تجربه ای در امر آموزش و کلاسداری ندارند از نیروهای غیرانتفاعی استفاده کند.

  • مهتاب ارسالی در

    لطفا از استخدام معلمان غیرانتفاعی حمایت کنید به خدا آموزش و پرورش به همه نیروها توجه داره به غیر از معلمان غیرانتفاعی حتی اونایی که آزمون قبول نشدند رو هم استخدام کردن ولی هیچ کاری برای معلم های غیرانتفاعی نکردن به خدا وضعیت معلمان غیرانتفاعی خوب نیست هیچ کس هم کاری براشون انجام نمیده حق اعتراض ندارن مدیر درجا اخراج شون می کنه نه آموزش و پرورش نه هیچ جایی حق اعتراض ندارند

  • کلبادی نژاد ارسالی در

    آینده ای مبهم داریم. معیشت سختی با حقوق ناچیز زیر یک میلیون
    شما را به خدا قسم مارا در رسیدن به استخدام یاری کنید

  • خلیل خداوردی ارسالی در

    استخدام حق ماست

  • گوورزی ارسالی در

    لطفا به داد معلمان زحمت کش غیر دولتی برسید به خدا حق الناس انقدر ظلم در حق این قشر زحمت کش در یابید این معلمان از جان گذشته را.....

  • سلیمه خواجوی ارسالی در

    لطفا از معلمین غیر انتفاعی حمایت کنید .۷سال سابقه کار بدون بیمه با حقوق ۳۰۰استخدامی حق ماست

  • سارا شاهویسی ارسالی در

    واقعا باید استخدام بشن حقشونه

  • سارا شاهویسی ارسالی در

    از شما سایت خبری جماران سپاسگذاریم لطفا صدای معلمان مدارس غیر دولتی برادران ناتنی آموزش و پرورش را به گوش نماینداگان مجلس برسونید

  • زهره احدی ارسالی در

    با سلام و احترام
    از شما سایت خبری جماران برای حمایت معلمان غیردولتی سپاسگزاریم .
    خواهش ما از شما عزیزان این است که صدای ما معلمان غیردولتی و خواسته ی ما فرزندان ناتنی اموزش و پرورش که استخدام است را به گوش دولت و نمایندگان مجلس برسانید.

  • الهام بابایی ارسالی در

    از سایت جماران به دلیل حمایت از معلمان غیرانتفاعی کمال تشکر را داریم. لطفأ صدای مارا به گوش مسؤلین برسانید.

  • سارا شاهویسی ارسالی در

    از سایت خبری جماران سپاسگذاریم لطفا صدای معلمان غیر انتفاعی برادران ناتنی آموزش وپرورش را که حقشون استخدامه به گوش نمایندگان مجلس برسونید

  • سمیه ابراهیمی ارسالی در

    از شما خواهش می کنیم که صدای مظلومیت ما را به گوش مسئولین برسانید و بخواهید که ما‌نیز به استخدام در آییم .به خدا ظلم و جفا در حق ما بس است .چطور آموزش و پرورش نیروی گزینش شده ی خود را برای استخدام قبول ندارد .هر عقل سلیمی این طرز تفکر را رد می کند

  • ناشناس ارسالی در

    لطفا توروخداااااااااااااااااا مارو استخدام کنید ما هیچ حامی نداریم هیچکس نداریم ن حقوقی ن پولی ن بیمه ایی چرا فقط اسم ما فرهنگیه اما اموزش پرورش هیجا حمایتمون نمیکنن اقای وزیر اموزش گرامی ماونیرو ازادیها میخاهیم اسخدام رسمی بشیم کارفرمای ما بیمه نمیریزن حقوق نداریم ک پول بیمه کامل بریزیم به خدا نصف نصف راضی بودیم توروخدا ن انگیزه داریم ن عیدی ن پاداشی خونه اجاره داریم با ماهی ۵۰۰جچجوری خرج کنیم قسط داریم ازما امضا میگیرن همه چی گرفتیم اما ب خدا هیچی نمیدن بقیه پول حقوق مارو خودشون میگیرن با بیمه یکی ان توروخدامارو اسخدام کنید تمام نیروهای ازاد خالصانه تدریس میکنن اما هیچ امتیازی نداریم اقای وزیر فکری برای ما کنید انصاف نیست قیمت میره بالا حقوق ما۴۰۰یانهایت۵۰۰بشه وبقیه رو میزنن ب جیب ما استخدامی میخواهیم مثل رسمی ها ماهم امکانات میخواهیم

  • لیلا قاسمی ارسالی در

    آفرین به همت شما
    استخدام حق مسلم کسانی است که با تمام وجود برای موفقیت فرزندان این سرزمین تلاش می کنند

  • صدف محمدی ارسالی در

    با سلام و احترام
    از شما سایت خبری جماران برای حمایت معلمان غیردولتی سپاسگزاریم .
    خواهش ما از شما عزیزان این است که صدای ما معلمان غیردولتی و خواسته ی ما فرزندان ناتنی اموزش و پرورش که استخدام است را به گوش دولت و نمایندگان مجلس برسانید.

  • ناشناس ارسالی در

    یک فکری هم به نیروهای برونسپاروبدون کدپرسنلی وبدون هویت آموزش پرورش درمدارس دولتی کنید

  • بهرام مرادی ارسالی در

    استخدام استخدام

  • فاطمه ایزدی ارسالی در

    درود بر شما نماینده محترم

    اینجانب ازطرف تمام نیروهای ازاد گمنام اموزش و پرورش مزاحمتان می شوم
    سالیان سال است که بیگاری از این قشر تحصیل کرده زیر نظر اموزش و پرورش، با کمترین هزینه، بدون بیمه و مزایا انجام می شود و ما به صرف علاقه و حکم نان ،(و به قول معرف کاچی به از هیچی است) ناگزیر به ادامه این بیگاری پرداخته ایم.

    ما یتیمان این دولت و ارگانیم که هیچ کس ما را ندیده و نمیبیند ظلم بر سر ما همچنان مستدام است


    متاسفانه با وجود سابقه کار و علاقه به تدریس ، در ازمون های استخدامی هیچ سهمیه ای برای نیروهای ازاد در نظر گرفته نمیشود

    مگر ما برای همین دولت کار نکردیم؟
    مگر بار مالی دولت را کم نکردیم؟


    استخدام حق ماست و در زمان ما، دانشگاه فرهنگیان پذیرش نداشت ( از سال ۷۹ تا حدود ۹۰) و همینطور آموزش و پرورش آزمون استخدامی نمیگرفت،
    حالا که کمبود معلم دارند و دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش سهمیه استخدامی را بالا برده، در واقع حق ماست که استخدام بشویم



    این کمبود معلم باید از طریق ما جبران بشود چون ۱۰ سال دانشگاه فرهنگیان را بستند و پذیرش دانشجو نداشتند
    حالا باید به اندازه ی سهمیه آن ۱۰ سال، به استخدام ما معلمین غیرانتفاعی که در آن ۱۰ سال نتوانستیم وارد دانشگاه فرهنگیان بشویم، اختصاص بدهند

    از شما نماینده محترم خواهشمندم
    ما را بشناسید و از حق همیشه ضایع شده ما دفاع کنید

    با سپاس

  • ناشناس ارسالی در

    لطفا صدای معلمان غیرانتفاعی باشید نون شب نداریم 😔😔😔

  • فرشته ارسالی در

    سلام لطفا به داد معلمین غیر دولتی برسید تا کی باید این بی عدالتی ادامه داشته باشه

  • سیده ناهید ذبیحی ارسالی در

    باهمه حرفاها موافقم

  • زهرا اتابکی ارسالی در

    استخدام نیروهای ازاد برابر با لغو بردگی

  • سیمین قروی ارسالی در

    با سلام و احترام
    از شما سایت خبری جماران برای حمایت معلمان غیردولتی سپاسگزاریم .
    خواهش ما از شما عزیزان این است که صدای ما معلمان غیردولتی و خواسته ی ما فرزندان ناتنی اموزش و پرورش که استخدام است را به گوش دولت و نمایندگان مجلس برسانید.

  • زهرا کدخدایی ارسالی در

    استخدام نیروهای ازاد برابر لغو بردگی

  • امجدی ارسالی در

    معلم ده سال در مدرسه غیر انتفاعی دارای سه سال بیمه

  • امیر امیری ارسالی در

    تو رو خدا به این ظلم خاتمه بدید ما رو ببینید

  • علیرضا اسدی ارسالی در

    ممنون از پیگیریهای سایت جماران از مشکلات معلمان غیرانتفاعی. لطفأ صدای ما باشید تا به حقمان برسیم

  • امین امینی ارسالی در

    نیروهای ازاد غیرانتفاعی با تجربه هستند ما را ببینید

  • زهرا بابایی ارسالی در

    ممنون از حمایت شما از معلمان غیرانتفاعی. لطفا کمک کنید تا ما به حقمان برسیم

  • ناشناس ارسالی در

    با سلام وتشکر از شما که از ما معلمین مظلوم غیرانتفاعی نام بردید تروخدا زبان گویای ما باشید دیگه از بردگی خسته شدیم از استثمار وظلمی که در حق ما میشود خسته شدیم از بی عدالتی خسته شدیم از,سکوت کردن ودم نزدن از ظلمی که در حق ما میشود وفقط به عشق معلمی تحمل کردیم خسته شدیم کجای دنیا دیده شده که دانش اموز را قبول ندارن اما معلمش را نه بعد از هفت سال تدریس با مدرک ارشدامسال بیکار شدم ترو خدا صدای ما رو به گوش مسعولین برسانید

  • عاطفه اسدی ارسالی در

    سپاس از حمایت شما از معلمان غیرانتفاعی. لطفا مسولین را از مشکلات ما آگاه کنید

  • فاطمه محمودی ارسالی در

    به این ظلم‌پایان دهید معلمان غیرانتفاعی را استخدام‌کنید

  • صدیقه ذبیحی ارسالی در

    من هم معلم غیر انتفاعی هستم کاملا با همکارانم موافقم...واقعا نادیده گرفته شدیم کسی نیست که صدای ما رو بشنود..

  • فاطمه زارع ارسالی در

    به این ظلم خاتمه بدید استخدام حق دبیران با تحربه دبیران غیرانتفاعی هست

  • مریم سیدیان ارسالی در

    خیلی ممنون بابت انتشار مشکلاتمون ممنون میشم هر از چند گاهی از معلمین غیرانتفاعی مطلب بنویسین

  • صبا ارسالی در

    درود بر شما نماینده محترم

    اینجانب ازطرف تمام نیروهای ازاد گمنام اموزش و پرورش مزاحمتان می شوم
    سالیان سال است که بیگاری از این قشر تحصیل کرده زیر نظر اموزش و پرورش، با کمترین هزینه، بدون بیمه و مزایا انجام می شود و ما به صرف علاقه و حکم نان ،ناگزیر به ادامه این بیگاری پرداخته ایم.

    ما یتیمان این دولت و ارگانیم که هیچ کس ما را ندیده و نمیبیند ظلم بر سر ما همچنان مستدام است


    متاسفانه با وجود سابقه کار و علاقه به تدریس ، هیچ سهمی در استخدام نداشتیم.

    مگر ما برای همین دولت کار نکردیم؟
    مگر بار مالی دولت را کم نکردیم؟


    استخدام حق ماست و در زمان ما، دانشگاه فرهنگیان پذیرش نداشت ( از سال ۷۹ تا حدود ۹۰) و همینطور آموزش و پرورش آزمون استخدامی نمیگرفت،
    حالا که کمبود معلم دارند و دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش سهمیه استخدامی را بالا برده، در واقع حق ماست که استخدام بشویم



    این کمبود معلم باید از طریق ما جبران بشود چون ۱۰ سال دانشگاه فرهنگیان را بستند و پذیرش دانشجو نداشتند
    حالا باید به اندازه ی سهمیه آن ۱۰ سال، به استخدام ما معلمین غیرانتفاعی که در آن ۱۰ سال نتوانستیم وارد دانشگاه فرهنگیان بشویم، اختصاص بدهند

    از شما نماینده محترم خواهشمندم
    ما را بشناسید و از حق همیشه ضایع شده ما دفاع کنید

    با سپاس

  • سعید شیروانی ارسالی در

    سلام وعرض ادب مطالب خوب واموزده را لحاظ فرمودید باتشکر

  • ناشناس ارسالی در

    من هم یک معلم هستم. نیروهای ازاد، برده نیستند.

  • حسنیه جعفری ارسالی در

    با سلام و احترام
    از شما سایت خبری جماران برای حمایت معلمان غیردولتی سپاسگزاریم .
    خواهش ما از شما عزیزان این است که صدای ما معلمان غیردولتی و خواسته ی ما فرزندان ناتنی اموزش و پرورش که استخدام است را به گوش دولت و نمایندگان مجلس برسانید.

  • خدیجه‌سمیع زاده ارسالی در

    استخدام‌ استخدام‌ واستخدام‌ .حق مسلم معلمان غیر دولتی

  • هانیه گرایلی افرا ارسالی در

    امیدوارم بلاخره صدای ناآشنای این قشر هم به گوش مسئولین مربوطه برسد و ترتیب اثر داده شود

  • زهرا ارسالی در

    معلمان غیر انتفاعی با وجود تلاش مضاعف نسبت به نیروهای دولتی مورد ظلم واقع شده اند. آیا این عدالت است؟؟؟چه کسی میخواهد به داد این قشر از زحمت کشان عرصه علم و دانش برسد؟؟؟

  • البرزی ارسالی در

    هیچ کس به فکر معلمان غیر دولتی نیست بخدا من زندگیم داره بهم میخوره سر اینکه همیشه شرمنده زن و بچه هستم با ده سال سابقه تدریس نه بیمه هستم نه آینده شغلی دارم

  • امیر دربانیان ارسالی در

    باسلام وای وای وای بر سر تعلیم و تربیت که افراد ذی نفع خود را حتی نیروهای آزاد در مدارس غیردولتی را بچشم بیگانه می نگرد ، این آموزش و پرورش کشور ما علاف ترین و بی خاصیت ترین مدیران را در سطح دنیا دارد .
    مگر شما مجوز تاسیس مدرسه و کنترل برنامه ها را نداده اید حالا که نوبت به تنظیم مالی نیروهای باصطلاح آزاد شده همین معلمان ، جوانان باسواد و پرتلاش شده دم از فرار از خدمت میکنید . سنگ بخوره سرتان ، بی کفایت ها

  • مهسان شکیبا ارسالی در

    با سلام لطفا به شرایط کسانی که در پژوهش سرا های زیر نظر آموزش و پرورش و مدارس غیر انتفاعی سابقه دارن و در زمینه تدریس متخصص و با تجربه هستن رسیدگی کنید کسانی که بعضا از خانواده فرهنگی هستن و از کودکی با درس و مدرسه آشنا بودن ما سالها شرایط استخدام نداشتیم و الان هم در واپسین سالهای شرط سنی هستیم و با ظرفیت کم جذب و بومی بودن شرایط سختی برای جذب از طریق ماده ۲۸ داریم ... لطفا سابقه تدریس ملاک قرار بدید به این معنا که تجربه تدریس داشته باشیم نه صرفا سوابق کاری بالا و بیمه و ... چه بسا نیرویی با سابقه کاری کم هم تبحر لازم در تدریس داشته باشه و زمان کسب تجربه پنج و ده ساله رو نداشته. بدون محدودیت خاص شرایط استخدام در نظر بگیرید تشکر

  • مهسان شکیبا ارسالی در

    سلام
    لطفا به کسانی که حداقل سابقه در مدارس غیر انتفاعی دارم توجه بشه و سابقه تدریس در پژوهش سراهای آموزش وپرورش هم در نظر بگیرید مهم تخصص در تدریس باشه شاید کسی موقعیت کار نداشته تا سابقه بالایی بدست بیاره. تشکر

  • محسن ارسالی در

    مگر آموزش و پرورش نمیگه ۳۰۰ هزار معلم کمبود داره... چرا از معلمان فداکار و در حال کار غیر انتفاعی استفاده نمیکنه... خجالتم چیز خوبیه

    لطفا صدای معلمان غیرانتفاعی باشید

  • مینا ارسالی در

    با مدرک ارشد استخدام نیستم لطفا رسیدگی کنید

  • فتحی ارسالی در

    با سلام لطفا از ما حمایت کنید واقعا در حق ماها داره ظلم میشه...نه بیمه ای نه حقوق مناسبی....

  • فاطمه عزیزی ارسالی در

    #استخدام_حق_معلمان_غیرانتفاعیست

  • زینب خداوردی ارسالی در

    #استخدام_حق_معلمان_غیرانتفاعیست

  • زهرا اکبری ارسالی در

    با سلام لطفا از ما حمایت کنید واقعا در حق ماها داره ظلم میشه...نه بیمه ای نه حقوق منا

  • بهرام رحمتی ارسالی در

    با سلام لطفا از ما حمایت کنید واقعا در حق ماها داره ظلم میشه...نه بیمه ای نه حقوق عادلانه ای

  • سارا شاهویسی ارسالی در

    معلمان مدارس غیررانتفاعی از بقیه گروهها باسواد تر وتجربه بیشتری دارن وحقشون بود زودتر از همه استخدام بشن

  • ناشناس ارسالی در

    من هم یک معلم هستم

  • حسن رازی ارسالی در

    استخدام حق مسلم ماست

  • رضا اخدی ارسالی در

    خواهش میکنم صدای ما باشید

  • مصطفی رحمتی ارسالی در

    ما هم امنیت شغلی میخواهیم خواهش میکنم حمایت کنید

  • اکرم صفری زاده ارسالی در

    باعرض سلام و ادب

    ما مربیان پیش دبستانی و معلمان غیر انتفاعی که دارای گزینش و مدرک تحصیلی فوق لیسانس هستم چاره ای بیندیشید
    حقوق ما 400هزار بدون بیمه عدم امنیت شغلی
    آیا این حق یک جوان است که درس بخواند و با عشق کار کند اما احترام و امنیت شغلی نداشته باشد؟

  • مریم صبوری ارسالی در

    سلام از شما ممنونم خواهش میکنم درد ما را به گوش نماینده ها برسانید

  • کریمی ارسالی در

    خواهشا مارا حمایت کنید ما به کمک شما نیاز داریم

  • گودرزی ارسالی در

    حق ما استخدام است تا کی بردگی و بیگاری

  • زهره عرب ارسالی در

    با سلام و احترام
    خواهش میکنم صدای ما معلمان مورد ظلم قرار گرفته رو به گوش مسئولین برسونید

  • قادری ارسالی در

    تا کی سکوت کنیم ما استخدام میخواهیم

  • ناشناس ارسالی در

    باسلام ازشماعزیزان خواهش میکنیم صدای مارو به مسئولین برسونیدوضعیت استخدام ماهم مشخص بشه ۱۴ سال سابقه کاردرزمینه پیش دبستانی معلم غیرانتفاعی دارم.فقط حق مااستخدام.خواهش میکنیم رسیدگی بشه

  • صمدی ارسالی در

    خداخیرتون بده ما را حمایت کنید بلکه به حقمان که استخدام هست برسیم

  • پرواز . ارسالی در

    بیشتر از معلمان دولتی کار میکنیم حتی نصف اونا حقوق نداریم.
    مارو حمایت کنید.
    حق الناس

  • مبینا زمانی ارسالی در

    ترو خدا کمکشون کنید

  • سرور گلپایگانی ارسالی در

    معلم مظلوم غیر انتفاعی هستم... با همه ی مشکلاتی بارها ب گوش همگان رسبده...
    لطفا مجلس یازدهم دلسوزانه ماراهم دریابید...

  • شیوا باقری ارسالی در

    تورو خدا صدایمعلمان غیر انتفاعی هم باشید با توجه به کمبود شدید نیرو در اموزش و پرورش ما با ۱۵ سال سابقه تدریس حق استخدام داریم خدایا ما کی پناه ببریم به خدا سن ماهم بالا رفته بزارین ماهم امیدوارانه تو این جامعه زندگی کنیم به خدا خیلی سخته با ۴۰ ساعت کار در هفته ۶۰۰ هزار تومن حقوق بگیریم تو رو خدا صدای ما به رهبر ددلت و مجلس باشید

  • نوشین محمودی ارسالی در

    استخدام بدون قید و شرط حق مسلم ما معلمان غیر انتفاعی است لطفا ما را حمایت کنید .

  • مهناز حسینی ارسالی در

    سلام ما چند ساله که بی ریا داریم زحمت می کشیم داریم انسانها می سازیم داریم انسانهای کرو لال روبه اوج دانش می رسانیم اخه این همه مهندس و دکتر ودانشمند از کجا امدندهمین شما مسیولین شما ایا ایا اینگونه به دنیا امدند اخه شغل ما هم در تعلیم انها نقش داشته ما تا حالا دست شما رو گرفتیم بلندتون کردیم خوب حالا نوبت شماست دست مارو بگیرید ایا این جرمه ایا این نا حقیه اخه این کجاش ایراد داره که این همه معلمارو اواره کردید اخه یک جواب منصفانه این همه راه هست

  • مریم احمدی ارسالی در

    بی عدالتی ، نادیده گرفتن معلمان غیرانتفاعی،نداشتن منزلت اجتماعی لطفا به معلم غیرانتفاعی همچون بخشی از بدنه ی سیستم آموزشی و تربیتی کشور توجه کنید

  • برگی ارسالی در

    با سلام واقعا دولت به فکر دبیران غیر انتفاعی نیست چون اونا زندگی لازم ندارن تو رو خدا از ما حمایت بشه

  • صبا سادات احمدی ارسالی در

    چه خوب اگر دراین راه دانش وآموزش از معلمان غیر انتفاعی حمایت کنید وچراغی فرارویشان باز کنید ، بسان امید

  • صدف محمدی ارسالی در

    سلام ممنونم از معلمین غیرانتفاعی حمایت میکنید

  • کبری اصلانی ارسالی در

    با سلام عزیزان لطفا صدای ما معلمان غیر انتفاعی باشید و صدای مظلومیت ما رو به مسولین محترم برسانید

دیدگاه تان را بنویسید