محمدباقر سعادت یکشنبه شب در نشست هم اندیشی شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی دشتستان افزود: شهرداری ها برای دریافت این اعتبارات باید درخواستهای خود را در خصوص پروژه هایی مانند آتش نشانی، پسماند، گردشگری و یا طرح های درآمدزایی تعریف کنند.

وی بیان کرد: تسهیلات طرح های درآمدزایی برای شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر جمعیت ۳۰ تا ۴۰ میلیارد ریال و برای شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت تا سقف ۲۰ میلیارد ریال تعلق میگیرد.

سعادت ادامه داد: هیچ زمان برای گرفتن حق و حقوق مردم دشتستان کوتاهی نکرده ام و تا حد امکان تلاش خود را جهت رضایتمندی مردم بکار گرفته ام.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این زمینه می توان به پیگیری های مجدانه در موضوع تامین آب شهرستان از طریق وزارت نیرو اشاره کرد که دستاوردهای تاثیرگذاری داشته است.

وی ادامه داد: بتازگی نیز با سازمان بهزیستی تفاهم نامه ای  امضا شده تا ۲۰۰ واحد مسکونی نیمه تمام مددجویان بهزیستی شهرستان دشتستان را تکمیل و در اختیار مددجویان قرار دهیم.

سعادت تصریح کرد: برای تجهیز مدارس دشتستان به سیستم سرمایشی نیز ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار از وزارت آموزش و پرورش گرفته شده است.

وی همچنین از تامین ۱۰ دستگاه آمبولانس برای مناطق نیازمند شهرستان دشتستان تا هفته آینده خبر داد.

سعادت گفت: ساماندهی نیروهای بلاتکلیف شهرداری ها در اولویت برنامه هاست و در این رابطه سازمان شهرداری ها این موضوع را به مجلس خواهد آورد.

وی افزود: در این زمینه تلاش می شود با گرفتن مصوبه شاهد رفع مشکل شهرداری ها در زمینه جذب نیرو باشیم.

۷۲۱۲/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.