از بین رفتن کامل ویروس کرونا با دستگاه ضدعفونی کننده محیطی ایرانی

سازنده دستگاه ضدعفونی کننده محیطی گفت: دستگاه طراحی و تولید شده ضد عفونی کننده محیطی ویروس کرونا را به طور کامل ازبین می برد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، امیر سعید مالکی  محقق پژوهشگر و سازنده دستگاه ضد عفونی کننده محیطی در نخستین کنفرانس خبری دستگاه ضد عفونی کننده محیطی با اشعه پنهانuvو گاز اوزون که صبح امروز در سالن کنفرانس مجموعه فرهنگی تلاش برگزار شد،گفت: بی نظیر ترین سانتریفیوژ را در دنیا تولید می کنیم ما خود را آماده کردیم تا شاهد پیشرفت کشور باشیم دستگاه هایی را طراحی و تولید کردیم که از برج ۱۱ سال گذشته ساخت دستگاه را شروع کردیم و مدت ۸ ماه دنبال مقدمات اولیه بودیم.

فارس نوشت: وی افزود: دومین شرکت در دنیا هستیم که دستگاه ضد عفونی را تولید می کنیم و در واقع ما به عنوان سربازهای گمنام ایران با تحریم ها مبارزه می کنیم از طرفی باید بگویم دستگاه هایی که تولید می شود توقع داریم از کالاهای ایرانی حمایت شود و با استفاده از استاندارد های لازم وارد بازار شود اما از طرفی دستگاه های وارداتی بدون لحاظ استانداردها وارد بازار می شود چرا که باید همان گونه که تولیدات داخلی مسیر طولانی برای ورود به بازار دارد واردات هم همین طور مسیر کنترل را طی کنند.

وی تصریح کرد: ساده تر با صنعتگران داخلی برخورد شود ما تولیدکنندگان وظیفه خود می دانیم تا در مسیر منویات مقام معظم رهبری قدم برداریم و تا کنون توانستیم دستاوردهای زیادی را کسب کنیم.

اضافه کرد: این دستگاه تمام ویروس های کرونا را از بین می برد و این عملکرد توسط دانشگاه علوم پزشکی به تائید رسید این دستگاه هر ۶ ماه نیاز به تعویض فیلتر دارد و از هیچگونه مواد شیمیایی استفاده نشده است اما وجود اشعه uvبرای حفاظت از فیلتر ها است همچنین این دستگاه با یک دهم میزان استاندارد جهانی عنلکرد مثبتی در از بین بردن ویروس کرونا را دارد.
مالکی ادامه داد: قیمت نمونه امریکایی این دستگاه ۴ هزار و ۷۲۵ دلار است اما دستگاه ما ۶ میلیون تومان است. 

 

دیدگاه تان را بنویسید