برانکو: تنها خواسته‌ام از باشگاه احترام بود/ به هواداران پرسپولیس عشق می‌ورزم

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ضمن گلایه از بی‌تعهدی مدیران باشگاه پرسپولیس نسبت به پرداخت مطالباتش، از هواداران این تیم بابت حمایت‌های‌شان قدردانی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، باشگاه پرسپولیس قرار بود تا امروز (جمعه 21 شهریور) مابقی طلب برانکو را طبق ضرب‌الاجل تعیین‌شده از سوی فیفا پرداخت کند، اما این کار صورت نگرفت و باشگاه نامه‌ای به سرمربی پیشین خود زد و فرصتی 20 تا 30 روزه دیگر برای پرداخت مطالبات وی خواست که با مخالفت او و وکلیش مواجه شده است. با این شرایط فیفا به طور اتوماتیک پرسپولیس را از پنجره نقل‌وانتقالات محروم خواهد کرد و مجازات‌های بعدی هم در صورت عدم پرداخت این طلب، اعمال خواهد شد. در روزهای اخیر اما هواداران پرسپولیس در شبکه‌های اجتماعی نسبت به عدم توجه مدیران باشگاه پرسپولیس به موضوع پرداخت طلب برانکو واکنش شدیدی نشان داده‌اند و خواهان تسویه‌حساب هر چه سریع‌تر با سرمربی پیشین خود شده‌اند.

تسنیم نوشت: برانکو ایوانکوویچ در واکنش به حمایت هواداران پرسپولیس که در روزهای اخیر در شبکه‌های اجتماعی خواهان پرداخت هر چه سریع‌تر مطالبات سرمربی پیشین و موفق خود شده‌اند، گفت: از تمامی هواداران پرسپولیس بابت عشق و محبتی که نسبت به من داشته‌اند، قدردانی می‌کنم و من هم به آنها عشق می‌ورزم. پرسپولیس و هوادارانش بابت لحظاتی که با هم داشته‌ایم، بابت کارهایی که با هم انجامش دادیم و بابت بزرگ‌ترین موفقیت‌های تاریخ باشگاه، تا پایان عمرم در قلبم خواهند بود.

وی تصریح کرد: شاید برخی هنوز نسبت به توانایی‌هایی مربیگری من تردید داشته باشند، اما هیچ وقت کسی شخصیت، صداقت و حرفه‌ای‌گری من را زیر سوال نبرده و تردیدی نسبت به این موارد نداشته است. تنها خواسته من از باشگاه پرسپولیس این بود که همان‌طور که من با آنها رفتار کردم، با احترام با من رفتار می‌کردند و طلب من را طبق قراردادی که با هم داشتیم، پرداخت می‌کردند. بار دیگر از هواداران پرسپولیس قدردانی می‌کنم و می‌خواهم بگویم که عاشق‌شان هستم.

پرسپولیس در زمان حضور برانکو، یکی از بهترین دوره‌های خود را در تاریخش تجربه کرد و هفت جام مختلف از جمله سه قهرمانی متوالی در لیگ برتر را تجربه کرد و تا فینال لیگ قهرمانان آسیا هم پیشروی کرد.

دیدگاه تان را بنویسید