روایت برانکو از دیدار با کالدرون و آنچه به سرمربی پرسپولیس گفت

برانکو درباره دیدارش با کالدرون صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ برانکو راجع به دیدار با کالدرون در سمینار AFC گفت: آقای کالدرون و من به لحاظ حرفه ای مربیان فوتبال هستیم و گفت و گوی بسیار خوبی داشتیم و همیشه با هم بودیم و در مورد همه موضوعات صحبت کردیم.

وی ادانه داد: مسائل مربوط به سمینار، پرسپولیس و روند جاری در فوتبال آسیا، طبیعتا خیلی صمیمی با هم بودیم و شخصا خیلی خوشحالم هستم،چون می‌دانم ایشان به پرسپولیس آمده تا مسیری که من آغاز کردم را ادامه دهد.

او درباره لیگ برتر ایران یادآور شد: همه نتایج تیم‌های ایران و لیگ ایران را رصد می‌کنم، آقای کالدرون خودشان آگاهی دارند که کسب نتیجه در دربی چقدر مهم است.

وی درباره دربی تهران گفت: در دربی هیچ قانون خاصی وجود ندارد، همه ما خوشحال هستیم که پرسپولیس تیم خوبی دارد و به عنوان شانس اول وارد همه مسابقات می‌شود.

سرمربی سابق پرسپولیس درباره تقویت این تیم اظهار کرد: در حال حاضر تیم با بازگشت امیری و احمدزاده تقویت شده است، ماهینی و انصاری دیگر مصدوم نیستند و تیم خوبی دارند.

وی درباره تیمش گفت: در حال حاضر در الاهلی هستم و می‌خواهم تمام تجربه و دانش خودم را در اختیار این تیم قرار دهم. ما مربیان فوتبال حرفه‌ای فوتبال هستیم و فقط خدا می‌داند ایستگاه بعدی مربیگری ما کجاست.

 

دیدگاه تان را بنویسید