پیشکسوت استقلال در گفت و گو با جی پلاس؛

قراب: جای مجیدی بودم استعفا نمی دادم/ زمان مشخص می کند چه کسی عامل ناکامی استقلال بود

پیشکسوت استقلال معتقد است بازگشت استراماچونی می تواند به موفقیت استقلال در آینده کمک کند ولی بازگرداندن او را کار آسانی نمی‌داند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ پس از ناکامی در فینال جام حذفی و استعفای فرهاد مجیدی، باشگاه استقلال روزهای متلاطمی را سپری می کند. نبود سرمربی در راس تیم و همینطور جدایی برخی از بازیکنان و عدم جذب بازیکن جدید در فصل نقل و انتقالات موجب نارضایتی هواداران شده است. طی روزهای گذشته به علت جذب نشدن استراماچونی، تعدادی از هواداران در مقابل ساختمان این باشگاه اعتراض کردند و همینطور از مدیرعامل استقلال درباره جدایی برخی از ستاره های تیمشان توضیح خواستند.

جواد قراب، بازیکن سال‌های دور استقلال و عضو سابق هیات مدیره این تیم در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، درباره شکست استقلال در دیدار نهایی جام حذفی اظهار کرد: به جز اتفاقاتی که تا قبل از دیدار نهایی رخ داد و قطعا در روحیه کادرفنی و بازیکنان تاثیرگذار بود، استقلال در نیمه نخست فینال در ساماندهی امور دفاعی بسیار ضعیف بود و با از دست دادن جام، موجب ناراحتی هواداران شد.

او همچنین درباره اتفاقات قبل از فینال جام حذفی که در نهایت منجر به وضعیت کنونی و بلاتکلیفی تیم شده گفت: در خیلی از تیم ها مرسوم است که باشگاهی برای فصل آینده زودتر از موعد با مربی جدید به توافق می رسد اما این اتفاق در استقلال به بدترین شکل رخ داد. اینکه در فاصله یک هفته تا جام حذفی به مربی تیم بگویید اگر جام نگرفت، مربی دیگری را می آورید، مناسب نیست. آن ها می توانستند از قبل با خود مجیدی جلسه بگذارند و به او بگویند که برنامه‌ شان در فصل آینده با او نیست اما برای فصل جاری تمام تلاش خود را خواهند کرد.

پیشکسوت استقلال درباره رفتار فرهاد مجیدی و استعفای او قبل از مسابقه تصریح کرد: بالاخره او دلخور شده است. مجیدی یک انسان احساسی است و در مواقعی از کوره در می‌رود. بالاخره تصمیم او اینطور بود و اگر من جای او بودم این کار را نمی کردم بلکه تلاش می کردم با کسب جام حذفی از تیم بروم و یک اتفاق مثبت را رقم بزنم.

قراب درباره عامل اصلی ناکامی تیم در وضعیت کنونی اظهار کرد: مطمئنا زمان مشخص می کند که چه کسی عامل این اشتباه بود. باید قضاوت را به هواداران واگذار کنیم. کما اینکه الان هم می دانند چرا این اتفاقات رخ داد و چه کسانی مسببان اصلی ماجرا بودند.

عضو سابق هیات مدیره استقلال درباره بلاتکلیفی روی نیمکت استقلال و نبود سرمربی گفت: وضعیت به هیچ وجه مساعد نیست. در این وضعیت مربی هم پیدا نمی شود. استقلال می‌ گوید با استراماچونی توافق خواهد کرد اما او نیامده و مجیدی هم نیست و مشخص نیست چه کسی روی نیمکت می نشیند.  آیا شما امیدی به موفقیت تیم دارید؟

این پیشکسوت استقلال درباره بازگشت استراماچونی به این تیم گفت: مطمئنا بازگشت او در صورتی که بار مشکلات سابق وجود نداشته باشد، کمک شایانی به تیم خواهد کرد و اتفاقا خوب است. من هم معتقدم او می تواند استقلال را به موفقیت برساند چون سطح بالای مربیگری او برای همه مشهود است. در هر حال کار سختی برای بازگرداندن او پیش روی مدیریت است و باید تضمین های لازم را بدهند.

او درباره نقل و انتقالات استقلال و جدایی برخی چهره های سرشناس تیم در روزهای آینده گفت: اگر بازیکنی دلش با تیم نیست بهتر است برود اما مدیریت هم باید زودتر از این ها دست به کار می شد. بعضا دیده ایم که بازیکنی به علت کوتاهی باشگاه جدا می شود. در هر حال استقلال باید جایگزین های مناسبی را پیدا کند که مربی تیم دست خالی نباشد.

قراب همچنین درباره درگیری اخیر بازیکنان این تیم با عده ای از هواداران در مقابل فرودگاه اظهار کرد: قطعا برازنده تیم بزرگی مانند استقلال نیست که این اتفاق برایش بیفتد. در آن صحنه چرا باید بازیکنان از میان مردم تردد کنند؟ مگر فرودگاه CIP ندارد؟ اتوبوس تیم کجا بود؟ سرپرست و سرمربی تیم چرا غایب بودند؟ عامل اصلی این قائله، برنامه ریزی نادرست مدیریت بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید