استقلال با کدام بازیکنان تمدید می‌کند؟

با وجود پایان فصل نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر، هنوز وضعیت تمدیدی بازیکنان لیگ برتر نامشخص است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت بسیار ملتهب بود. اختلاف‌هایی میان احمد سعادتمند و فرهاد مجیدی پیش آمد و موجب استعفای سرمربی استقلال شد، موجب شد تا حاشیه‌هایی اردوی آبی‌ها را فرا بگیرد اما با وساطت مربی و کاپیتان آبی‌ها، فعلا آرامش مقطعی در تیم به وجود بیاید.

آبی‌پوشان پایتخت در حال حاضر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و فینال جام حذفی، مسابقات حساسی را پیش رو دارند اما مساله مهمی که همچنان برای هواداران استقلال مهم است، مساله تمدید قرار داد بازیکنان استقلال است.

این مساله یکی از موارد اختلاف مدیرعامل و سرمربی استقلال است. فرهاد مجیدی در این رابطه گفت: خودزنی بزرگ توسط مدیریتی انجام شد که یک ماه قبل از من لیست گرفت و بدون تمدید قرارداد حتی یکی از بازیکنان ارزشمند فعلی، بعد از هر موفقیتی در چند بازی گذشته از برنامه‌ها و اهداف مشترک‌ برای فصل بعد ‌گفت.

احمد سعادتمند نیز در پاسخ به این ادعای مجیدی گفت: مجیدی گفته که یک ماه است فهرست داده است. دو و ماه نیم است که زبان من مو درآورده که فهرست بازیکنان را به من بدهید. ما با چند بازیکن مطرح ایران مذاکره کرده‌ایم. فرهاد مجیدی به چه کسی لیست داده است؟

روزبه چشمی، علی کریمی، محمد دانشگر، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، محسن کریمی و مرتضی تبریزی بازیکنانی هستند که قراردادشان به اتمام رسیده و مساله اصلی که در باشگاه باید برطرف شود، حل اختلاف مدیرعامل و سرمربی استقلال بر سر لیست فصل آینده است تا وضعیت تمدیدی بازیکنان آبی‌پوش مشخص شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید