اعلام زمان احتمالی 4 مسابقه بوکس آسیا در سال 2021

کنفدراسیون بوکس آسیا در نظر دارد چهار مسابقه قاره‌ای را در سال 2021 برگزار کند.

لینک کوتاه کپی شد

 اعضای کنفدراسیون بوکس آسیا (ASBC) در مورد تاریخ و میزبانی مسابقاتی که تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته‌اند، تصمیم نهایی خود را اتخاذ کردند. در این نشست وبیناری، برنامه‌های سال آینده این مجموعه نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

جی پلاس،‌ همچنین شرکت‌کنندگان این نشست وبیناری، در مورد وضعیت بیماری کرونا در کشورهای عضو و امکانات آموزشی برای تیم‌های ملی خود نیز صحبت کردند.

طبق تصمیم‌گیری این اعضا مسابقات به دلیل بحران این بیماری به سال 2021 موکول شد و در نهایت چهار رویداد مختلف قاره آسیا به تایید این اعضا درآمد.

مسابقات بوکس نخبگان آسیا قرار است از اواخر ژانویه تا اوایل فوریه سال 2021 ( دی و بهمن سال 1398) در هند،  پیکارهای بوکس زیر 22 سال آسیا در ماه مارس ( اسفند سال 1398)، رقابتها بوکس دختران قاره آسیا، شهریور 98 و  رویداد قهرمانی بوکس جوانان آسیا در آبان سال 98 برگزار خواهد شد.

همه فدراسیون‌های ملی کشورهای آسیایی باید پیگیر وضعیت سلامتی و ایمنی دو ماه آینده بوکسورها، مربیان و مسئولانی باشند که قرار است در این رقابتها شرکت کنند.

اعضای کنفدراسیون بوکس آسیا پیشنهاد دادند که طی چند هفته آینده اردوهای تمرینی بوکسورها آغاز شود تا آمادگی لازم را برای شرکت در مسابقات کسب کنند.

دیدگاه تان را بنویسید