گزارش جی پلاس از علت شتاب قرمزها در نقل و انتقالات

نقشه پرسپولیس لو رفت؛ استقبال از پنجره بسته با دستان پُر؟

پرسپولیس با شتابی بی نظیر وارد بازار نقل و انتقالات شده و ظرف 24 ساعت، چند بازیکن جدید را به خدمت گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ پرسپولیس در یکی از شلوغ ترین روزهای خود به سر می برد و روز گذشته سه بازیکن را به خدمت گرفت و سریعا لباس قرمز را تن بازیکنان خود کرد تا خیالش از بابت خریدهای جدید راحت شود. البته این پایان کار نیست. گل محمدی نوید داده که سه بازیکن دیگر هم جذب این تیم خواهند شد تا سرخپوشان ظرف دو, سه روز خیلی از خریدهای خود را انجام دهند.

شتاب و عجله پرسپولیس برای عقد قرارداد با بازیکنان موردنظر یک اقدام سنجیده و کاملا عقلانی است، چرا که یحیی گل محمدی باید تیمش را آماده حضور در لیگ قهرمانان آسیا کند و ظرف هشت روز آینده این تیم تهران را به مقصد قطر ترک خواهد کرد.

با این حال مدیریت و کادرفنی پرسپولیس از موضوع دیگری هراس دارند و در تلاش هستند تا با اضافه کاری در روزهای کنونی، جلوی ضرر آینده را بگیرند و حتی الامکان دست پر به سراغ مشکلات بروند.

*پرسپولیس از چه چیزی ترس دارد؟

مهم ترین خطر کنونی در باشگاه پرسپولیس، پرداخت نشدن مطالبات برانکو ایوانکوویچ است که با توجه به مبلغ هنگفت مطالبات این سرمربی کروات از پرسپولیس، بعید است پرسپولیس ظرف مدت زمان اعلام شده برای تسویه حساب، مطالبات برانکو را پرداخت کند.

با پرداخت نشدن مطالبات معوقه سرمربی کروات سابق این تیم، پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس به صورت خودکار بسته می شود و سرخپوشان دیگر قادر به ثبت قرارداد بازیکنان جدید نیستند.

از ظواهر و قراین بر می آید که پرسپولیس فعلا پولی برای پرداخت به سرمربی سابقش ندارد. مهدی رسول پناه در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد که تا 20 روز آینده نهایتا بتوانند نیمی از مطالبات برانکو را پرداخت کنند و مبلغ باقی مانده صرف نقل و انتقالات این تیم خواهد شد چرا که اولویت اول باشگاه تقویت تیم است.

*پرسپولیس با خیال راحت به استقبال محرومیت می رود

اظهارات رسول پناه کاملا منطقی است. اگر او در مقطع کنونی تمام داشته های خود را به حساب برانکو واریز کند، دیگر مبلغی برای پرداخت پیش قرارداد به بازیکنان جدید و سایر بازیکنان نخواهد داشت. در نتیجه آن ها می خواهند قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات بازیکنان جدید خود را به خدمت بگیرند و اگر محروم هم شدند، تیم دست پر به استقبال لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر برود.

همچنین سرخپوشان بعد از نهایی کردن قرارداد بازیکنان جدید، به سراغ بازیکنانی می روند که قراردادشان با این تیم تمام شده چرا که طولانی شدن پروسه تمدید قرارداد این بازیکنان و همزمانی با محرومیت احتمالی پرسپولیس مشکل آفرین نخواهد شد و باز هم مطابق قوانین، سرخپوشان می توانند قرارداد این دسته از بازیکنان را تمدید کنند. 

با توجه به مسائلی که گفته شد، پرسپولیس مذاکرات برای جذب بازیکنان جدید را از چندی پیش آغاز کرده بود تا با باز شدن نقل و انتقالات از ششم شهریور، سریعا تمام کارهای خود را انجام دهد و سپس با خیال راحت به استقبال محرومیت برود.

دیدگاه تان را بنویسید