صالحی‌امیری: باید شرایط فعالیت بانوان در رشته‌های مختلف فراهم شود/فشار اقتصادی جامعه را دچار استرس کرد

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: باید شرایط فعالیت بانوان در سایر رشته ها را هم فراهم کنیم؛ آنها در هر رشته ای حضور پیدا کردند درخشیدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سیدرضا صالحی امیری در مراسم کلنگ زدن ساختمان اداری فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری اظهار داشت: من چیزی از این رشته نمی دانم که به اطلاعات شما اضافه کنم. از دید فرهنگی و اجتماعی به این حوزه نگاه می‌کنم. 

وی افزود: بعد از فوتبال و چند رشته خاص یکی از رشته ها در حوزه نشاط اجتماعی رشته موتورسواری است. این فدراسیون و اعضای آن مسئولیت اجتماعی دارد که فراتر از مسئولیت اداری است. دمیدن روح نشاط به جامعه کار بزرگی است که فدراسیون باید به خوبی آن را انجام دهد.

رئیس کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: فشارهای اقتصادی و ... جامعه را دچار استرس کرد و جامعه احساس خستگی می کند. فدراسیون با تجمیع افراد می تواند آغازگر یک حرکت اجتماعی بزرگ باشد. برای پوشش فقر باید احساس نشاط به جامعه تزریق شود و من ایمان دارم که مسئولان انگیزه کاملی برای حمایت از این فدراسیون دارند.

صالحی‌امیری با اشاره به فعالیتهایی که ناظمی داشته، عنوان کرد: ناظمی سابقه مدیریت طولانی داشته و انتخاب وی هم معنا و مفهوم خاصی دارذ؛ مدیری که همه علاقمندان یک رشته را جمع کند موفق است و من آینده روشنی برای این فدراسیون می‌بینم. حضور من و علی نژاد بیانگر همین موضوع است که از مدیر لایق این فدراسیون حمایت می کنیم.

وی ادامه داد: تلاش های فدراسیون باید به خوبی منعکس شود؛ زنان و دختران ما حق دارند در این رشته حضور فعال داشته باشند. آنها نیمی از جامعه هستند و اندازه نیمی از جامعه حق دارند. باید شرایط فعالیت آنها در سایر رشته ها را هم فراهم کنیم؛ آنها در هر رشته ای حضور پیدا کردند درخشیدند.

 

دیدگاه تان را بنویسید