شرطی که مظلومی برای صیادمنش گذاشت

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: شرط من این است که قبل از مسابقات و حداقل در اردوهای آخر صیادمنش را در اختیار داشته باشیم و اینطور نباشد که فقط برای تورنمنت به جمع ما اضافه شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،‌ پرویز مظلومی که شاگردانش روز پنج شنبه در اولین بازی تدارکاتی تورنمنت چهارجانبه حافظان سلامت برابر پلیمر قرار می گیرند در خصوص این بازی گفت: ما تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته ایم و عصر امروز هم آخرین تمرین تیم قبل از مسابقه اول برگزار می شود. در این مقطع بیش از هر چیز به بازی های تدارکاتی مفید نیاز داریم. از مسئولان فدراسیون و عواملی که این تورنمنت را در نظر گرفتند تشکر می‌کنیم. از پلیمر شناخت زیادی نداریم اما شنیده ایم تیم خوبی هستند، تیم دانشجویان هم همیشه قدرتمند و مدعی است ، نوجوانان هم که در کنار خودمان در کمپ تمرین می کند. این تورنمنت چهارجانبه به ما و نوجوانان کمک می کند.

سرمربی تیم ملی جوانان اضافه کرد: بچه ها انگیزه بسیار خوبی دارند و با نشاط در تمرینات حاضر می شوند که این مسئله موجب شده کیفیت تمرینات خوبی داشته باشیم. میزان آمادگی نفرات را در همین بازی های تدارکاتی مشخص می شود. فکر می کنم تا امروز تقریبا 70% از ترکیب تیم را شناسایی کرده‌ایم و بخش باقیمانده هم در فرصتی که داریم مشخص می شود. البته دوستان لطف دارند و همچنان بازیکنانی را به ما معرفی می کنند اما با عرض پوزش امکان دیدن همه این نفرات در فرصت اندکی که باقی مانده وجود ندارد، خصوصا در شرایط کرونایی که نمی توانیم بازیکنان جدید را وارد اردو کنیم. در نهایت فکر می کنیم تغییرات گسترده ای نخواهیم داشت اما تلاش می کنیم بهترین نفرات برای حضور در مسابقات انتخاب شوند.

مظلومی در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال پیرامون امکان اضافه شدن اللهیار صیادمنش به تیم ملی جوانان گفت: این اتفاق خوبی است که اللهیار هم در این رده سنی می تواند به تیم ما کمک کند و حتما چنین بازیکن باتجربه ای برای تیم جوانان بسیار مفید و تاثیرگذار است. تنها شرط من این است که قبل از مسابقات و حداقل در اردوهای آخر صیادمنش را در اختیار داشته باشیم و اینطور نباشد که فقط برای تورنمنت به جمع ما اضافه شود. امیدوارم هماهنگی های لازم صورت بپذیرد و اللهیار در کنار بچه ها حاضر شود تا در کار و برنامه های ما قرار بگیرد. قطعا در اینصورت به ما کمک می کند و یک نیروی تازه ای به تیم تزریق خواهد شد.

گفتنی است نخستین بازی تیم ملی جوانان در تورنمنت چهارجانبه حافظان سلامت برابر پلیمر روز پنج شنبه ساعت 17 در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار می شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید