استیلی گزینه سرمربیگری تیم ملی جوانان را لو داد

سرمربی اسبق تیم ملی امید گفت: تا هفته آینده سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حمید استیلی در خصوص حضورش در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: برای جلسه کمیته فنی حاضر شدیم معینی عضو جدید کمیته فنی انتخاب شد و موضوع این جلسه انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان بود.

وی افزود: هنوز به جمع‌بندی خاصی نرسیده‌ایم و نمی‌توانم اسم کسی را ببرم. خیلی گزینه وجود دارد و مربیان خوبی داریم. قرار است شنبه کمیته فنی تشکیل جلسه بدهد و روز یکشنبه با دبیرکل صحبت می‌کنیم و به احتمال زیاد در هفته آینده نام سرمربی معرفی می‌شود.

استیلی در خصوص اردوهای تیم ملی جوانان عنوان کرد:‌ نزدیک‌ترین بازی برای تیم ملی جوانان در مهرماه است و چیزی عقب نیفتاده است.

سرمربی سابق تیم ملی امید ایران در خصوص حضور کریم باقری در فدراسیون گفت: باقری در جلسه ما حضور نداشت و با آقای نبی کار داشت و در خصوص تیم ملی صحبت کردند.

استیلی در خصوص گزینه‌های تیم ملی  جوانان عنوان کرد:‌ علی منصوریان جزو گزینه‌ها برای سرمربیگری تیم جوانان است. آقای نبی گفته او هنوز جواب نداده، حدود 7 ـ 8 نام مطرح است. امیدوار هستیم به جمع‌بندی برسیم و بهترین گزینه را انتخاب کنیم.برنامه اردوهای تیم ملی مشخص است و حتما باید این اردوها برگزار شود. اگر تا آن زمان به جمع‌بندی برسیم سرمربی اردوها را برگزار می‌کند و در  غیر این صورت کمک مربی‌ها این کار را انجام می‌دهند.

وی در رابطه با گزینه خارجی برای هدایت تیم ملی جوانان گفت:‌خیر، اصلاً گزینه خارجی بررسی نکردیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید