چه کسانی برای واریز آورده مسکن ملی 15 روز فرصت دارند؟

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: متقاضیانی که تازه پیامک واریز آورده مسکن ملی دریافت کرده‌اند، ۱۵ روز برای پرداخت فرصت دارند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،‌ خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه مهلت واریز آورده متقاضیان مسکن ملی که پیش از این پیامک برای آنها ارسال شده بود در حال حاضر به اتمام رسیده است، گفت: امکان تمدید فرصت برای این متقاضیان وجود ندارد و کسانی که ۴۰ میلیون آورده خود را پرداخت نکرده اند از فهرست متقاضیان حذف شده اند.

محبت خواه در ادامه با اشاره با اینکه فرصت ۱۵ روزه هم برای متقاضیانی که تازه پیامک واریز آورده دریافت کرده اند، در نظر گرفته شده است، گفت: به طور مثال اگر برای فردی امروز پیامک واریز آورده ارسال شود، ۱۵ روز فرصت دارد که آورده خود را تکمیل کند و درصورت اتمام فرصت در نهایت حذف و متقاضی دیگری جایگزین او می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تصریح کرد: حدود ۶۶ هزار نفر تا کنون در تهران واجد شرایط بوده اند و هنوز برای بسیاری از متقاضیان پیامک ارسال نشده که سعی داریم تا یک ماه آینده پرونده پالایش و آنالیز متقاضیان را ببنیدم .

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه اولتیماتومی که برای تکمیل آورده متقاضیان مسکن ملی اعلام شد، نقش بسیار موثری برای واریز اولیه توسط متقاضیان داشت گفت: تا کنون بخش عمده ای از متقاضیان که بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر هستند آورده خود را پرداخت کرده اند.

محبت خواه بیان کرد: خوشبختانه اولین سری از واحدهای مسکن ملی در تهران در شهرهای جدید از جمله پرند و پردیس به بهره برداری می رسد و یا کلنگ زنی می شود که این نشان دهنده عزم جدی دولت و ادارات کل راه و شهرسازی برای تکمیل واحدهای مسکن ملی است.

او اظهار کرد: در صورتی که متقاضیان آورده خود را تکمیل نکنند، نمی توان امیدی به تکمیل و یا اجرای پروژه داشت، چراکه این پروژه مسکنی بر خلاف سایر پروژه ها از جمله مسکن مهر تنها با تکمیل آورده متقاضیان ساخته و به پیشرفت می رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران درباره آخرین وضعیت پروژه تهرانسر هم گفت: این پروژه در سه شیفت کاری انجام و پیگیری می شود و با توجه به آنکه حدود ۷ تا ۸ ماه این پروژه تعطیل بوده است اما هم اکنون پیمانکاران با قدرت در حال اجرای این پروژه هستند و خوشبختانه در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه بسیار خوب است.

آغاز پرداخت وام ودیعه مسکن

او همچنین درباره آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن هم گفت: مهلت ارسال پیامک برای دریافت این تسهیلات ۲۰ مرداد به اتمام رسیده و هم اکنون متقاضیان می توانند با ارائه مدارک به ۱۹ بانک عامل برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

محبت خواه در پایان با بیان اینکه میزان تسهیلات برای شهر کوچک زیر ۱ میلیون جمعیت تهران مانند اسلام شهر، ورامین و سایر شهرهای کوچک ۱۵ میلیون تومان است، گفت: میزان تسهیلات برای متقاضیان شهر تهران نیز ۵۰ میلیون تومان است.

دیدگاه تان را بنویسید