پنالتی استقلال برابر شهرخودرو درست بود؟

رودنیل، کارشناس داوری گفت: پنالتی استقلال مقابل شهرخودرو توسط کمک داور اعلام شد که کاملاً هم درست بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نوذر رودنیل  در مورد نحوه قضاوت وحید کاظمی در بازی استقلال و شهرخودرو اظهار داشت: تیم داوری این مسابقه یعنی سیدوحید کاظمی، حسن زهیری و سعید قاسمی عملکرد خوب و بسیار قابل قبولی را داشتند. تمامی کارت‌های زرد و خطاهایی که اعلام شد درست بود. در دقیقه 15 مسابقه در محوطه جریمه استقلال هیچ خطایی رخ نداد و ادامه بازی کاملاً تصمیم درستی بود.

 

وی افزود: در دقیقه 40 مسابقه باز هم در محوطه جریمه استقلال هیچ خطایی رخ نداد زیرا بازیکن شهرخودرو از عقب به بازیکن استقلال ضربه زد. فقط در دقیقه 45 + 3 کمک داور یک کرنر استقلال را به اشتباه ضربه دروازه اعلام کرد.

رودنیل در مورد اعلام خطای پنالتی برای استقلال گفت: در این صحنه داور مسابقه به دلیل سرعت زیاد بازی از صحنه جا ماند اما کمک داور دوم بازی به درستی خطای پنالتی را اعلام کرد.

کارشناسی داوری فوتبال با انتقاد از اعتراض مربیان به داور در جریان بازی تصریح کرد: مربیان هر دو تیم بارها به تصمیمات داور معترض شدند این در حال یاست که این دو تیم فصل آینده آسیایی شوند آیا در آسیا هم می‌توانند چنین رفتاری داشته باشند اینگونه اعتراض‌ها برای ایران زشت است ضمن اینکه داور نباید از زمین بیرون رود و به نیمکت‌‌نشینان و مربیان کارت زرد نشان دهد بلکه باید مربیان باید دعوت کنند و به لب خط زمین بیایند و بعد به آنها کارت نشان دهد.

دیدگاه تان را بنویسید