فکری: شاگردانم مردانه جنگیدند/ بازیکنان با نگاه ویژه اسکوچیچ می توانند به تیم ملی دعوت شوند

محمود فکری گفت: تیم ما در جایگاه نهم جدول است اما در بازی های اخیر نشان داده ایم که بازیکنان توانمندی داریم که می توانند با نگاه ویژه اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شوند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ محمود فکری پس از بازی مقابل پرسپولیس گفت: باید به بازیکنانم خسته نباشید بگویم و از آنها تشکر کنم که با تمام وجود بازی کرده و مردانه جنگیدند و تلاش کردند. در شروع بازی به گل رسیدیم اما پس از این گل بازیکنانم بازی را رها کردند.بازیکنانم از تیمی که قهرمان شده امتیاز گرفتند و مردانه بازی کردند. آنها با تمام وجود دویده و تلاش کردند.

وی افزود: شروع بازی به گل رسیدیم اما شاید بچه های ما کار را رها کرده و فکر کردند می توانند به راحتی از گل خود محافظت کنند اما حریف ما پرسپولیس بود که بازیکنان و کادرفنی خیلی خوبی دارد و هر لحظه می تواند نتیجه را تغییر بدهد.

سرمربی نساجی خاطرنشان کرد: در جریان بازی به صحنه پنالتی اعتراض خاصی نکردیم اما خواهش می کنم کارشناسان این صحنه را درست ارزیابی کردند و اگر حقی از نساجی ضایع شده حق ما را بدهند. باوجود گلی که از روی پنالتی خوردیم شاگردانم با تمام وجود بازی کرده و نیمه اول را گذراندیم.

فکری ادامه داد: در نیمه دوم نمایش  خوبی داشتیم اما پرسپولیس فشار زیادی  روی دروازه ما آورد.

سرمربی نساجی تاکید کرد: باید از علیرضا حقیقی تشکر کنم که اجازه نداد دروازه ما به جز آن صحنه پنالتی باز شود‌. به جز وی بازیکنان دیگری داریم که باید اسکوچیچ نگاه ویژه ای به آنها داشته باشد زیرا می توانند به تیم ملی کمک کنند. 

وی تصریح کرد: تیم ما در جایگاه نهم جدول است اما در بازی های اخیر نشان داده ایم که بازیکنان توانمندی داریم که می توانند با نگاه ویژه اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شوند. همین که روند خوب خود را حفظ کرده و بازی را نباختیم خیلی خوب است و امیدوارم این روند را ادامه بدهیم.

سرمربی نساجی درباره گلایه های گل محمدی نسبت به زمین چمن مصنوعی ورزشگاه وطنی گفت: فوتبالیست ها چمن مصنوعی را دوست ندارند و خوش شان نمی آید در این زمین بازی کنند اما این موضوع بیشتر به ضرر ما است که میزبان هستیم. اگر چمن طبیعی باشد بازیکنانم بهتر و با اشتیاق تر بازی می کنند و می توانند امتیاز کامل بازی های خانگی را بگیرند.

فکری تصریح کرد: ما هم مثل پرسپولیسی ها از چمن مصنوعی شاکی هستیم اما امکانات شهر قائمشهر خیلی کم است. باید به تیمی که سابقه ۶۰ ساله دارد و یک استان به آن افتخار می کند توجه بیشتری شود. باید امکانات بیشتری در این شهر باشد تا از حریفان پذیرایی کنیم. تیم ما هم باید امکانات بیشتری داشته باشد تا امتیاز های کامل بازی های خانگی را بگیرد و در جدول به وضعیت خود سر و سامان بدهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید