هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر؛

تساوی یک نیمه ای پرسپولیس مقابل نساجی

دیدار تیم های نساجی و پرسپولیس با تساوی یک بر یک در نیمه نخست به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس در هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر از ساعت 19:35 امروز (شنبه) در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این دیدار با با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در نیمه اول روح‌الله باقری در دقیقه 5 برای نساجی و علی علیپور در دقیقه 19 از روی نقطه پنالتی برای پرسپولیس گلزنی کردند.

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، مجتبی بیژن، حسین ماهینی، مجتبی ممشلی، محمدعرفان معصومی، علی‌اصغر (نوید) عاشوری، فرزاد (حسین) زامهران، سیدمحمد میری، روح‌الله باقری و محمدمهدی نظری.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، بشار رسن، مهدی عبدی و علی علیپور.

داور: رضا کرمانشاهی

نیمه اول/ نساجی 1 - پرسپولیس 1

دقیقه 5: اولین موقعیت جدی این بازی را روح‌الله باقری با یک شوت سرکش و زیبا از روی خط محوطه جریمه وارد دروازه رادوشویچ کرد تا تیم میزبان را پیش بیندازد.

دقیقه 18: فرار علی علیپور روی پاس در عمق بشار رسن، این بازیکن را داخل محوطه نساجی صاحب توپ کرد که برخورد او با علیرضا حقیقی را داور مسابقه خطای پنالتی تشخیص داد.

دقیقه 19: پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس را علیپور تبدیل به گل مساوی بازی کرد.

دقیقه 38: پاس در عمق نوراللهی توپ را پشت مدافعان نساجی به علیپور رساند که شوت این بازیکن راهی به دروازه نساجی پیدا نکرد.

دقیقه 40: مجتبی بیژن به دلیل خطا روی عبدی اولین کارت زرد بازی را از کرمانشاهی دریافت کرد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید