حواشی دیدار پرسپولیس و نساجی + عکس و فیلم

امروز ( شنبه)‌ تیم های فوتبال پرسپولیس و نساجی در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ تیم های فوتبال پرسپولیس و نساجی از ساعت 19:30 امروز (شنبه ) به مصاف هم رفتند و با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

حواشی این دیدار را در ادامه می خوانید؛ 

* در پایان این بازی مهدی ترابی، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پیراهنش را به محمدرضا فهیمی، یکی از هواداران نساجی اهدا کرد.

* درحالی که به خاطر شیوع ویروس کرونا مسابقات لیگ برتر بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود، چند خانم هوادار تیم پرسپولیس خود را به ورزشگاه شهید وطنی رسانده‌اند.

هواداران پرسپولیس

*‌ تعدادی از هواداران نساجی در همسایگی این ورزشگاه با نشستن بر روی دیوار خانه شان این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

هواداران نساجی

*یحیی گل محمدی و افشین پیروانی که پیش از برگزاری دیدار نساجی با پرسپولیس برای قرائت فاتحه بر سر مزار مهرداد اولادی حاضر شده بودند، جدا از اعضای تیم پرسپولیس خود را به ورزشگاه شهید وطنی رساندند.

پیروانی

گل محمدی*تعدادی هوادار پرسپولیس پشت در ورزشگاه وطنی ایستاده و این تیم را تشویق می کردند که در میان آنها چند خانم هم حضور داشتند و پروتکل‌های بهداشتی در این زمینه به هیچ وجه رعایت نشد. ازدحام جمعیت زیاد مقابل اتوبوس پرسپولیس سبب شد بازیکنان و کادرفنی این تیم به سختی وارد ورزشگاه شوند.

* پشت در کوچک ورودی ورزشگاه شهید وطنی 2 نفر از عوامل این ورزشگاه با استفاده از شلنگ بازیکنان و مربیان تیم ها را ضدعفونی می کردند.

*هانی نوروزی پسر هادی نوروزی همراه با اعضای این تیم به ورزشگاه شهید وطنی آمد.

*امید عالیشاه پس از مدت ها در ترکیب اصلی تیم یحیی گل محمدی قرار گرفته و سید جلال حسینی پس از چهار بازی بار دیگر روی نیمکت پرسپولیس می نشیند. 

عالیشاه

*علی امیری، مدیرعامل نساجی پیش از شروع بازی به رختکن این تیم رفت و با بازیکنان و اعضای کادرفنی خوش و بش کرد.

908

ورود بازیکنان پرسپولیس به ورزشگاه

 

 

گرم کردن بازیکنان پرسپولیس

 

 

گرم کردن بازیکنان نساجی

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید