نشست خبری عجیب سرمربی پرسپولیس از راه دور/ گل محمدی: اگر چه قهرمان شدیم اما با تمام وجود بازی می کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درست است که قهرمان شدیم ولی با تمام وجودمان مقابل نساجی بازی خواهیم کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، یحیی گل محمدی درباره دلیل غیبت خود در نشست خبری قبل از بازی با نساجی اظهار داشت: لازم می‌دانم از همه اصحاب رسانه بابت اینکه حضوری نمی توانم مصاحبه کنم عذرخواهی کنم. هر چند که اگر هم حضور داشتم به خاطر مسائل پیش آمده بنا به خواسته باشگاه امکان صحبت مقابل دوربین های تلویزیون را نداشتم.

وی درباره این بازی گفت: می‌دانیم که مقابل یک تیم خوب و با برنامه بازی داریم که فوتبال زیبا و خوبی را به نمایش می‌گذارد. باید به محمود فکری و همکارانش بابت این نوع فوتبالی که نساجی ارائه می‌دهد، تبریک بگویم. بازی راحتی برای ما نخواهد بود ولی پرسپولیس هستیم و در مقابل هر تیمی برای گرفتن 3 امتیاز وارد زمین خواهیم شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: درست است که قهرمان شدیم ولی با تمام وجودمان بازی خواهیم کرد. دوست دارم هوادارانمان از بازی بچه‌ها لذت ببرند. هرچند حضور فیزیکی ندارند ولی ما آنها را در قلب خودمان حس می‌کنیم.

گل محمدی درباره  احساس خود از برگزاری بازی  نساجی و پرسپولیس در ورزشگاه وطنی قائمشهر توضیح داد: از اینکه برای سومین بار در فصل جاری باید در این شهر و ورزشگاه شهید وطنی حضور پیدا کنم واقعا خوشحالم. من خاطرات خوبی با این شهر و مردم دارم و هرگز این خاطرات را فراموش نخواهم کرد. با افتخار می‌گویم که من زمانی مربی نساجی بودم و برای مردم قائمشهر و این تیم آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاه تان را بنویسید