رسول‌پناه: پول برانکو را باید تا 16 مرداد پرداخت کنیم/ترابی و بشار را حفظ می‌کنیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره پرداخت بدهی برانکو گفت:‌ 6 آگوست برابر با 16 مرداد زمانی است که باید این پول را بدهیم. بخشی ازاین مبلغ را آماده کرده‌ایم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،‌ مهدی رسول‌پناه در گفت‌وگو با بخش خبری در مورد چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس گفت:‌ چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ نوزدهم ویژگی‌هایی داشت. اینکه چهار هفته به پایان مسابقات قهرمان شدیم و چهار جام پیاپی به دست آوردیم. رکورد خوبی است که پرسپولیس به دست آورده است.

وی در مورد تمدید قرارداد بازیکنان اظهار داشت: هم من و هم یحیی گل‌محمدی بر حفظ اسکلت تیم برای فصل آینده تأکید کرده‌ایم و بازیکنانی مثل مهدی ترابی و بشار رسن را هم حفظ خواهیم کرد و در پایان فصل ادامه همکاری پرسپولیس با این بازیکنان  برقرار می‌شود.

رسول‌پناه در مورد اینکه به جز بیروانوند بازیکنی دیگری از پرسپولیس لژیونر خواهد بود، گفت:‌ بازیکنان پرسپولیس همگی بازیکنان بزرگی هستند و پیشنهادهای زیادی دارند اما با توجه به اینکه ما در اوج هستیم و در لیگ قهرمانان آسیا هم باید بازی کنیم شاکله اصلی تیم حفظ خواهد شد.

وی در مورد زمان انتخاب اعضای هیأت مدیره باشگاه گفت: این مسئله در حیطه اعضای مجمع باشگاه است اما فکر می‌کنم تا یکی دو هفته آینده اعضای جدید هیأت مدیره باشگاه انتخاب شود.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت بدهی‌های این باشگاه گفت:‌ بعد از اینکه اتفاقات سال پیش به وجود آمد مدیریت در هیأت مدیره باشگاه به دنبال ایجاد درآمد پایدار بودند که بخش اعظم مشکلات را حل کردم اما دغدغه اصلی حال حاضر هواداران و  مسئولان باشگاه پرداخت بدهی برانکو است که تا روز مقرر باید این بدهی را تسویه کنیم.

وی در مورد اینکه روز مقرر چه زمانی است، گفت: 6 آگوست برابر با 16 مرداد زمانی است که باید این پول را بدهیم این مبلغ بالایی است پرسپولیس باشگاه بزرگی است و هزینه‌های سنگینی دارد. بخشی ازاین مبلغ را آماده  کرده‌ایم. به هر حال برانکو به گردن باشگاه پرسپولیس حق دارد و مطالباتش را باید پرداخت کنیم که تا حدودی این مطالبات آماده شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید