واکنش رسول پناه به جدایی بشاررسن

سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به جدایی بشاررسن گفت: ما شاکله اصلی تیم را برای فصل بعد حفظ خواهیم کرد و بحث بشار رسن هم شامل همین موضوع است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهدی رسول‌پناه درباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: لازم می‌دانم این قهرمانی را به همه مردم ایران به ویژه هواداران پرسپولیس تبریک بگویم. این قهرمانی بهترین نتیجه است چرا که 4 هفته قبل از اتمام مسابقات به دست آمد و این چهارمین قهرمانی متوالی است. این قهرمانی در زمین مسجدسلیمان بود که این تیم در زمین خودش نتوانسته پرسپولیس را شکست دهد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره جشن قهرمانی پرسپولیس گفت: با سازمان لیگ و فدراسیون در ارتباط هستیم. نامه زدیم در بازی با ذوب‌آهن جشنی هم برگزار کنیم. متاسفانه چون نمی‌توانیم شاهد حضور تماشاگران باشیم در تلاش هستیم برنامه‌ریزی کنیم جشن را باشکوه برگزار کنیم.

وی درباره پاداش و مبلغ آن به بازیکنان، افزود: جزو قرارداشان است که پاداش بگیرند. در آخر فصل حتما پرداخت می‌شود. اجازه دهید مبلغ را نگویم. ما پاداش‌های قبلی را پرداخت کرده‌ایم، در آخر فصل هم پاداش قهرمانی را پرداخت می‌دهیم.

رسول‌پناه درباره نقل و انتقالات و مذاکره با رسن، خاطرنشان کرد: همان طور که سرمربی گفت برای آخر فصل باشگاه تصمیم می‌گیرد. شاکله اصلی را نگه می‌داریم و با بازیکنان همکاری خواهیم داشت. بحث بشار رسن هم شامل همین موضوع است تا بتوانیم او را نگه داریم و با سایر بازیکنان هم صحبت می‌کنیم. حتما او را نگه خواهیم داشت.

وی درباره لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: مقدمات فراهم شده است. تیم هفدهم یا هجدهم  شهریور به قطر سفر می‌کند. بحث نشست‌ها هم هست که قرار شد با سرمربیان همکاری لازم را داشته باشیم. برای مقدمات کار نشستی را هم با سرمربی و سرپرست تیم خواهیم داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید