پیروانی: بسیاری به ما تهمت زدند/ قهرمانی حق پرسپولیس بود

سرپرست تیم پرسپولیس گفت: در این مدت ها سختی زیادی کشیدیم و تهمت های زیادی را شنیدیم اما پرسپولیس به قهرمانی رسید که حقش بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، افشین پیروانی بعد از پیروزی 2 بر یک برابر نفت مسجدسلیمان و قهرمانی در لیگ برتر، اظهار داشت: این قهرمانی را به تمام عاشقان پرسپولیس تبریک می گویم. طبیعتا قهرمانی شیرین است؛ به خصوص وقتی چهارمین قهرمانی پیاپی باشد. 

وی ادامه داد: به همه اعضای باشگاه این قهرمانی را تبریک می گویم چرا که در این مدت بسیار سختی کشیدیم. بسیار تهمت ها به ما زدند. خیلی فشارها به ما وارد کردند اما پرسپولیس قهرمان شد که حقش بود.

پیروانی عنوان کرد: بی تردید قهرمانی بدون هوادارانمان لذت ندارد. آنها اگرچه کنار ما نبودند اما انرژی مثبتشان کنار ما بود. این قهرمانی را به تمام هواداران که سرمایه های اصلی باشگاه هستند، تبریک می گویم. بازیکنان ما هر چه تلاش می کنند، به عشق هواداران است.

مطهری: هواداران همیشه به پرسپولیس انرژی مثبت دادند

حمید مطهری درباره پوکر قهرمانی پرسپولیس اظهار داشت: به تمام هوادارانمان این قهرمانی را تبریک می گویم که همیشه انرژی مثبتی به تیم داده و از ما حمایت کردند. آنها را دوست دارم. 

وی افزود: بازیکنان ما فوق العاده بودند و برای قهرمانی تیم زحمت کشیدند. کسب پوکر را به آنها تبریک می گویم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره احتمال تداوم این قهرمانی ها در سال های آینده گفت:  انشالله این قهرمانی ها تداوم دارد. تمام مجموعه پرسپولیس باید دست به دست هم بدهند تا این تیم بتواند موفقیت هایش را ادامه بدهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید