بختیاری زاده: باختن جزوی از فوتبال است/ امیدوارم بازیکنانم فردا خودشان را نشان دهند

سرمربی شهرخودرو گفت:‌تراکتور تیم خوب و جوانی است. آن‌ها در خط دفاع بازیکنان خوب و بازیسازی هستند اما امیدوارم بازیکنانم فردا خودشان را نشان دهند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سهراب بختیاری‌زاده سرمربی شهرخودرو پیش از دیدار تیمش برابر تراکتور گفت: بعد از دیدار با پارس جم دو سه نکته برای ما مهم بود. اولین نکته دور کردن ناراحتی باخت و آغاز شادابی در تمرینات بود. نکات بعدی فنی بود اما مهمترین نکته این بود که به بازیکنان یادآوری کنم دیدار با تراکتور مثل یک فینال است. بازیکنان باتجربه شهرخودرو این موضوع را می‌دانند و فکر نکنم این فرصت را از دست بدهند.

او در خصوص تمرکز نداشتن بازیکنان تیمش در دیدار برابر پارس جنوبی و حواشی روز معارفه گفت: این حس را داشتم که این می‌تواند تاثیر منفی داشته باشد اما باختن جزوی از فوتبال است. ما تلاش می‌کنیم دوم شویم در لیگ و قدر فرصت ها را بدانیم و از باخت مقابل پارس درس عبرت بگیریم تا بازیکنان بتوانند ضعف‌های روحی وفنی خود را پوشش دهند و وآن‌ها را اقویت کنند. باید تفکرات منفی اشتباه را کنار بگذارند و از تجربه بازی قبل برای پیروزی برابر تراکتور استفاده کنند.

بختیاری‌زاده در خصوص محرومان و مصدومان تیمش گفت: همه مجموعه ما حرفه‌ای هستم و صلاح نمی‌دانم بگویم کدام بازیکنم محروم و کدام مصدوم است. به این ذهنیت رسیدیم که کل مجموعه برای برتری برابر تراکتور تلاش کنند.

او در خصوص حریف تبریزی خود گفت: تراکتور تیم خوب و جوانی است. آن‌ها در خط دفاع بازیکنان خوب و بازی سازی هستند اما امیدوارم بازیکنانم فردا خودشان را نشان دهند.

سرمربی شهرخودرو در خصوص حضور صداقت در کادر فنی تراکتور و شناخت زیاد او از تیم مشهدی گفت: از همه عزیزانی که قبل از من اینجا بودند، تشکر کنم. در فوتبال روز الآن تیم‌ها به راحتی یکدیگر را آنالیز می‌کنند و خیلی راحت شرایط فنی یکدیگر را معرفی می‌کنند. مهمترین نکته، درک خود مربی از خود تیمش است و همان قدر که آن‌ها از من شناخت دارند، من هم از آن‌ها و تیمشان شناخت دارم. دستیاری قرار نیست به کادر تیم من مربی اضافه شود و فقط به من حسین بادامکی پیشنهاد شد که باعث افتخار است که با کار کنم. همدلی کادرفنی می‌تواند به تیم ما کمک کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید